باشگاه لیورپول با مدافع چند فصل اخیر تیم فوتبال آرسنال تماس گرفته است.

باشگاه لیورپول با مدافع چند فصل اخیر تیم فوتبال آرسنال تماس گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیورپول که این فصل مشکلاتی در خط دفاعی‌اش به خاطر مصدومیت بازیکنان خود داشته است، با مدافع چند فصل اخیر آرسنال تماس گرفته است. بر اساس گزارش نشریه «اتلتیک»، مدیران باشگاه لیورپول با سوکراتیس پاپاستاتوپولوس تماسی برقرار کرده‌اند و احتمال پیوستن وی به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید را مورد بررسی قرار داده‌اند.

این مدافع یونانی اما به دنبال بازگشت به کشورش و در آستانه پیوستن به تیم المپیاکوس است که این بدین معناست که او علاقه‌ای ندارد دوباره زیرنظر یورگن کلوپ کار کند. سوکراتیس ۳۲ ساله در زمان حضورش در بوروسیا دورتموند زیرنظر سرمربی فعلی لیورپول بازی می‌کرد.

سوکراتیس پاپاستاتوپولوس که چند روز پیش قراردادش را با آرسنال فسخ کرد، همچنین گفته می‌شود به خاطر پیوستن به المپیاکوس پیشنهاد لاتزیو را هم رد کرده است. او تا پایان فصل جاری با آرسنال قرارداد داشت، اما از آنجایی در برنامه‌های تاکتیکی میکل آرتتا جایی نداشت و در این فصل یک دقیقه هم برای توپچی‌ها بازی نکرد، تصمیم گرفت با فسخ زودهنگام قراردادش، فرصت بازی در تیمی دیگر را پیدا کند.

مدافع پیشین جنوا، میلان، وردربرمن و بوروسیا دورتموند به این ترتیب به حضور دو و نیم ساله‌اش در آرسنال پایان داد. او که در این مدت یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک نایب قهرمانی در لیگ اروپا را با آرسنال تجربه کرد، مورد توجه دو باشگاه ناپولی و رئال بتیس هم قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.