یک نشریه انگلیسی مدعی شده است که کاسه صبر مالک روس باشگاه چلسی از فراز و نشیب‌های این تیم لبریز شده و به همین دلیل او دستور اخراج سرمربی جوان آبی‌پوشان را صادر کرده است.

یک نشریه انگلیسی مدعی شده است که کاسه صبر مالک روس باشگاه چلسی از فراز و نشیب‌های این تیم لبریز شده و به همین دلیل او دستور اخراج سرمربی جوان آبی‌پوشان را صادر کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق ادعای «مت‌ لا» خبرنگار نشریه تلگراف انگلیس با وجود پیروزی ۳ بر یک شب گذشته (یکشنبه) چلسی مقابل تیم لوتون تاون در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس، رومن آبراموویچ مالک این باشگاه دستور اخراج فرانک لمپارد از سرمربیگری چلسی را صادر کرده و به زودی این خبر اعلام رسمی خواهد شد.

این خبرنگار انگلیسی همچنین مدعی شده است که باشگاه چلسی به بازیکنان این تیم خبر داده که امروز در تمرینات حاضر نشوند تا تکلیف کادر فنی و جانشین لمپارد مشخص شود.

چلسی با وجود شروع قابل قبولی که در این فصل داشت، در ادامه مسابقات دچار بی‌ثباتی در کسب نتیجه شد. این تیم در لیگ برتر ۱۹ بازی انجام داده که تنها هشت تای آنها را برده و در مابقی شش شکست و پنج تساوی داشته است.

در همین حال شبکه اسکای آلمان مدعی شده است که توماس توخل سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن که به تازگی از این تیم اخراج شده است، جانشین لمپارد خواهد شد.

لمپارد ۴۲ ساله ماه جولای سال ۲۰۱۹ سرمربی چلسی شد و فصل گذشته توانست برای این تیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.