دروازه‌بان آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ رکورد خاصی را از خود برجای گذاشت.

دروازه‌بان آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ رکورد خاصی را از خود برجای گذاشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی شب گذشته (یکشنبه) در هفته هجدهم بوندس‌لیگای آلمان در خانه شالکه به برتری ۴ بر صفر دست یافت و اختلافش در صدر جدول را با نزدیکترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی لایپزیگ به هفت امتیاز افزایش داد که مانوئل نویر هم رکورد جدیدی را از خود برجای گذاشت.

دروازه‌بان ۳۴ ساله بایرن مونیخ با بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل شالکه در صدونودوهفتمین بازی خود در بوندس‌لیگا موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد و رکورد جدیدی را از خود در این رقابت‌ها بر جای گذاشت. به این ترتیب نویر رکوردی را که اولیور کان دروازه‌بان پیشین تیم‌های بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان ۱۳ سال پیش با پیراهن تیم‌های کالسروهه و بایرن مونیخ از خود برجای گذاشته بود، از آن خود کرد.

کان در آن زمان در ۵۵۷ بازی موفق شده بود در ۱۹۷ بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد، اما نویر در ۴۲۳ بازی با پیراهن تیم‌های شالکه و بایرن موفق به ثبت این رکورد شد.

مانوئل نویر که دهمین فصل حضورش در بایرن مونیخ را تجربه می‌کند، تابستان اخیر بود که با امضای قراردادی جدید خود را تا سال ۲۰۲۳ به این باشگاه آلمانی متعهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.