در پی توافق باشگاه آژاکس هلند با اسپارتاک روسیه برای انتقال «کویینسی»، گمانه زنی‌ها برای حضور علیرضا جهانبخش در این تیم هلندی شروع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس از شرایطش در این تیم رضایت ندارد و با توجه به اعلام اخیر سایت انگلیسی، جدایی او در نقل و انتقالات زمستانی جدی است. جهانبخش که پیش از حضور در برایتون در لیگ هلند بازی می‌کرد، همواره مورد توجه تیم‌های این کشور قرار داشته و احتمال دارد مجدداً به سرزمین لاله‌های نارنجی بازگردد.

اینکه جهانبخش در هلند کدام تیم را برای ادامه بازی انتخاب می‌کند هم یکی از ابهاماتی است که شاید بتوان پاسخ آن را در اقدام اخیر باشگاه آژاکس، پیدا کرد.

سایت ESPN هلند به نقل از «اسپورت ۲۴» روسیه خبر داد که دو تیم آژاکس و اسپارتاک مسکو برای انتقال «کویینسی پرومس» به روسیه به توافق رسیده‌اند. مبلغ فروش کویینسی به اسپارتاک حدود ۱۲ میلیون یورو برآورد شده است.

همزمان با انتشار این خبر، گمانه زنی‌ها از احتمال انتقال جهانبخش به آژاکس بالا گرفته است و بعضی از هواداران آژاکس این اقدام را مرتبط با حضور بازیکن ایرانی در هلند دانسته‌اند.

البته هنوز مشخص نیست باشگاه برایتون چه تصمیمی در قبال جهانبخش گرفته است. این بازیکن همچنان با برایتون قرارداد دارد و شاید باشگاه انگلیسی تصمیم به انتقال قرضی او بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.