مهدی تیکدری وینگر تیم فوتبال تراکتور گفت که بازیکنان گل‌گهر در بازی روز شنبه مقابل سرخپوشان تبریزی به دلیل نتایج ضعیفی که در چند هفته اخیر گرفتند، عصبانی بودند.

مهدی تیکدری وینگر تیم فوتبال تراکتور گفت که بازیکنان گل‌گهر در بازی روز شنبه مقابل سرخپوشان تبریزی به دلیل نتایج ضعیفی که در چند هفته اخیر گرفتند، عصبانی بودند. مهدی تیکدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی خارج از خانه تراکتور برابر گل‌گهر گفت: تیم گل‌گهر در این بازی ۹۰ دقیقه بازی مستقیم را در دستور کار داشت، چون سرزن‌های خوبی دارد. ما بازی سختی در پیش داشتیم و بعد از باخت غیرمنتظره برابر استقلال باید سه امتیاز این بازی خارج از خانه را می‌گرفتیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. ما بازی حساب شده‌ای انجام دادیم و مستحق برد در این بازی هم بودیم.

وی در ادامه با اشاره به سه بازی پایانی تراکتور در نیم‌فصل اول تصریح کرد: ما با سه تیم آلومینیوم اراک، پرسپولیس و سایپا روبه‌رو خواهیم شد که دو بازی ابتدایی در تبریز است. باید بیشترین امتیاز ممکن را تا پایان نیم‌فصل اول بگیریم و در کورس قهرمانی بمانیم. البته بازی‌های لیگ امسال خیلی سخت است و هیچ مسابقه‌ای قابل پیش‌بینی نیست، چون سطح تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است، ولی تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج ممکن را بگیریم و هواداران تراکتور را خوشحال کنیم.

تیکدری درباره درگیری برخی از بازیکنان تراکتور و گل‌گهر در پایان این بازی تصریح کرد: وقتی سوت پایان بازی زده شد من وسط زمین بودم و ظاهراً صحبت‌هایی رد و بدل شد که درگیری ایجاد کرد. آرمین سهرابیان در مصاحبه‌ای عنوان کرده که سعید مهری فحاشی کرده است، ولی من اصلاً این حرف را قبول ندارم. همه مهری را می‌شناسند و این بازیکن به هیچ عنوان فحاشی نکرد. من فکر می‌کنم بازیکنان گل‌گهر به دلیل نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر، در این بازی عصبانی بودند که این عصبانیت بعد از باخت در بازی روز شنبه بیشتر شد.

وینگر تراکتور در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم تراکتور می‌تواند در فصل جاری به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند؟»، خاطرنشان کرد: تراکتور هر سال مدعی است و پارسال هم در جام حذفی قهرمان شدیم، حالا توقعات از تراکتور بالاست و ما هم تا آخرین هفته برای قهرمان شدن تلاش خواهیم کرد. البته در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. در لیگ امسال هم سطح تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است و به هیچ عنوان نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم قهرمان می‌شود.

تیکدری با بیان این مطلب که غیبت هواداران تراکتور در ورزشگاه به ضرر این تیم است، گفت: ما یک تیم پرطرفدار هستیم و هواداران در بازی‌های خانگی نقش مهمی برای تراکتور ایفا می‌کنند. متأسفانه در حال حاضر بابت عدم حضور هواداران در ورزشگاه ضربه می‌خوریم و شرایط فعلی فقط به سود تیم‌هایی است که هوادار ندارند. امیدوارم بیماری کرونا تمام شود، چون دل ما واقعاً برای حضور پرشورها در ورزشگاه تنگ شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتور قرار است تا پایان فصل از شجاعی به‌عنوان بازیکن و مربی استفاده کند؟»، تأکید کرد: ما با آقا مسعود راحت هستیم و فعلاً هم ایشان هدایت تیم را بر عهده دارد. این مسائل به باشگاه و خود شجاعی مربوط است و امیدوارم هر اتفاقی برای تراکتور رخ می‌دهد، خیر باشد.

تیکدری که امسال دیگر در پست دفاع راست برای تراکتور بازی نمی‌کند، در این خصوص تصریح کرد: امسال با تشخیص کادر فنی در خط جلو بازی می‌کنم، هر چند که در بازی با گل گهر به دلیل غیبت میلاد فخرالدینی برای اولین بار در این فصل به‌عنوان دفاع راست بازی کردم. خودم بازی در خط حمله را دوست دارم تا با گل زدن و پاس گل دادن به تیمم کمک کنم، ولی هر کجا کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.