پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شاید استقلال مشکلاتی داشته باشد اما این مشکلات به حدی نبود که منجر به شکست مقابل سایپا شود.

پیمان صاحب جمعی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل سایپا اظهار داشت: در خصوص نقاط ضعف استقلال همواره در طول فصل تذکراتی از سوی کارشناسان و پیشکسوتان داده می‌شد. نمی گویم آنها این تذکرات را جدی نمی‌گرفتند اما به هر دلیلی که من نمی دانم، هنوز برخی از این مشکلات رفع نشده است. ۱۲ هفته فرصت خوبی برای رفع مشکلات تاکتیکی و از بین بردن نقاط ضعف است که متاسفانه در این تیم هنوز اتفاق نیفتاده است.

وی بیان داشت: با همه این وجود، کمتر کسی فکر می‌کرد این مشکلات و ضعف‌ها منجر به شکست مقابل سایپا شود. شاگردان ابراهیم صادقی همه را غافلگیر کردند و بار دیگر برخی قوانین نانوشته در فوتبال را یادآوری کردند؛ قوانینی نظیر «تیمی که گل نزند، گل می خورد»، یا «غیر قابل پیش بینی بودن نتیجه فوتبال» و البته قانونی که می‌گوید «نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت».

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شاید بازیکنان استقلال که یک هفته قبل از این بازی تراکتور را در تبریز در پی ارائه یک بازی خوب و زیبا با شکست سنگینی مواجه کرده بودند، قدری دچار غرور کاذب شده بودند و تمرکز خود را برای این بازی از دست داده بودند. اینها تنها گمانه زنی‌هایی است که ما از بیرون می‌توانیم انجام دهیم. وگرنه واکاوی اصلی را تنها خود فکری و دستیارانش می‌توانند انجام دهند.

صاحب جمعی در ادامه بیان داشت: آنچه ما از بیرون می‌بینیم و می‌توانیم تذکر بدهیم این است که؛ ۱- خط دفاعی استقلال باوجود تغییراتی که در ترکیب آن ایجاد می‌شود هنوز به نظم و هماهنگی نرسیده است. ۲- فقدان یک هافبک بازی‌ساز در مرکز زمین کاملاً به چشم می‌خورد، و ۳- هماهنگی کامل بین خطوط سه گانه به اندازه کافی نیست.

وی افزود: امسال بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال است و امیدوارم فکری بتواند با رفع معایب تیمش، در پایان فصل جام قهرمانی را با آبی‌ها بالای سر ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.