مدیران باشگاه اینتر با پیشنهاد معاوضه مهاجم بوسنیایی رم با هافبک دانمارکی خود مخالفت کردند.

مدیران باشگاه اینتر با پیشنهاد معاوضه مهاجم بوسنیایی رم با هافبک دانمارکی خود مخالفت کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد باشگاه رم به دنبال معاوضه ادین ژکو مهاجم بوسنیایی خود با کریستین اریکسن هافبک دانمارکی اینتر است و این پیشنهاد را به اینتری‌ها داده، اما استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر برای عملی شدن این انتقال متقاعد نشده و مخالفت خود را اعلام کرده است.

اریکسن ۲۸ ساله از زمانی که در زمستان گذشته به اینتر ملحق شد، نتوانست بازی‌های درخشانش در تاتنهام را تکرار کند و از وضعیتش در این تیم ایتالیایی ناراضی و به دنبال جدایی از اینتر است. در سوی دیگر ژکو هم با پائولو فونسکا سرمربی پرتغالی رم اختلاف‌نظرهایی دارد و جدایی‌اش از جالوروسی محتمل به نظر می‌رسد.

رم برای یافتن مشتری برای ژکو ۳۴ ساله کار دشواری دارد چرا که دستمزد این بازیکن ۷.۵ میلیون یورو در سال است و با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، هر باشگاه قادر به پرداخت چنین رقمی آن هم به بازیکنی در این سن نیست. آنتونیو کونته همواره از این مهاجم بوسنیایی تمجید کرده، اما مدیران باشگاه اینتر نسبت به جذب این بازیکن حتی به عنوان بازیکن آزاد متقاعد نشده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.