تیم فوتبال استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر تیم سایپا تن به شکست داد. آبی‌های پایتخت که روند رو به رشدی داشتند بعد از ۱۰ هفته باخت را تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال امروز شنبه میزبان تیم سایپا بود که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا تمام شد.

در این بازی که از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حسین مالکی (۴۹) برای سایپا گلزنی کرد. به این ترتیب استقلال که آخرین بار در هفته دوم شکست خورده بود، با تکرار باخت بعد از ۱۰ هفته، شانس افزایش فاصله امتیازاتش با رقبا را از دست داد و با ۲۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

استقلال با سرمربیگری محمود فکری با ترکیب رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، مسعود ریگی (آرش رضاوند)، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان (محمدحسین فلاح)، مهدی قایدی، ارسلان مطهری (فرشید اسماعیلی) و شیخ دیاباته این مسابقه را برگزار کرد.

عکس تیمی استقلال در بازی با سایپا

نیمه نخست این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. بهترین موقعیت استقلال در دقیقه ۱۸ به دست آمد. مهدی قائدی با حرکتِ در عرض، توپ را به سمت دروازه سایپا شوت کرد. محمدحسین اکبرمنادی دروازه بان سایپا توپ را با کف دست خود دفع کرد و توپ در ادامه به تیرک دروازه خورد. در دقیقه ۳۶ هم ناهماهنگی مدافع و دروازه بان سایپا باعث شد توپ به شیخ دیاباته مهاجم استقلال برسد اما ضربه او از زاویه بسته به اوت رفت.

در نیمه دوم این تیم سایپا بود که آبی پوشان را غافلگیر کرد. حرکت مجید علیاری از سمت دفاع راست استقلال و پاس این بازیکن به حسین مالکی در نهایت به شوت مالکی و گل نخست مسابقه تبدیل شد.

بعد از این گل، استقلال سراپا حمله شد و سایپا به ضد حملات چشم دوخت. مهدی قائدی در این نیمه چند شوت به سمت دروازه سایپا زد که شانس‌های او بی نتیجه ماند. بهترین موقعیت استقلال در این نیمه هم توسط قائدی رقم خورد. او پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد و ضربه خوبی به توپ زد اما دروازه بان سایپا با واکنش خوب ضربه قائدی را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۹۲ بازهم استقلال توسط فرشید اسماعیلی صاحب موقعیت خوب گلزنی شد که دروازه بان سایپا آن‌را دفع کرد و توپ برگشتی را شیخ دیاباته به گل تبدیل نکرد.

حسین مالکی بعد از گلزنی به استقلال

یاسر همرنگ داور مسابقه در این بازی به محمدحسین اکبرمنادی، مهیار جباری، رضا جعفری و حسین ماهینی از سایپا و محمد دانشگر، مهدی مهدی پور و محمد نادری از استقلال ‏‬کارت زرد نشان داد.

این مسابقه در شرایطی آغاز شد که محمد دانشگر و داریوش شجاعیان در اقدامی پسندیده عکس سه پیشکسوت فوتبال ایران که به کرونا مبتلا شده‌اند را روی پیراهن خود به نمایش گذاشتند. حشمت مهاجرانی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران یکی از این نفرات بود.

تصویر مهرداد میناوند و علی انصاریان دو بازیکن پیشین پرسپولیس که این روزها به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا شرایط مساعدی ندارند هم روی پیراهن استقلالی‌ها نقش بسته بود.

تصویر حشمت مهاجرانی، مهرداد میناوند و علی انصاریان روی پیراهن دو بازیکن استقلال

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.