دیدار تیم‌های استقلال و سایپا در نیمه نخست گلی در بر نداشت.

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، استقلال از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی پذیرای سایپا بود که دیدار تیم‌های همشهری در نیمه نخست بدون گل تمام شد.

موقعیت‌های حساس

در دقیقه ۵ اولین شوت به سمت دروازه سایپا توسط دیاباته شلیک شد که شوت شیخ دیباته از زاویه بسته عرض زمین را طی کرد و در نهایت به اوت رفت.

یک دقیقه بعد سایپا دروازه استقلال را مورد هدف قرار داد که شوت بازیکن این تیم به اوت رفت.

در دقیقه ۱۸، مهدی قایدی روی ضدحمله تند و تیز استقلالی ها در مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوت فنی او بعد از واکنش خوب اکبرمنادی، به دیرک دروازه برخورد کرد و در بازگشت شوت دیاباته با اصابت به مدافع سایپا به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۵، اشتباه مدافع و دروازه‌بان سایپا در کنترل توپ، دروازه این تیم به شکل خطرناکی تهدید کرد. در حالی که علیاری و منادی برای کنترل توپ دچار ناهماهنگی شدند، دیاباته از پشت سر به توپ رسید ولی ضربه او از فاصله یک متری، به تور کنار دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

در دقیقه ۴۴، سایپا در تدارک گشودن دروازه استقلال بود که نفوذ بازیکن این تیم به داخل محوطه جریمه و پاس رو به عقب او، توسط مهدی‌پور دفع شد و در ریباند، شوت مهرداد عبدی از مقابل محوطه جریمه در داخل چارچوب نبود.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، مهرداد عبدی، حسین کامیاب، حسین مالکی، مجید علیاری و رضا جعفری.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.