محمود فکری سرمربی آبی پوشان به رغم نتایج خوبی که در این فصل از رقابتهای لیگ برتر کسب کرده، همچنان از سوی برخی مخالفانش تحت فشار قرار دارد که این بسیار عجیب است.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز و در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر تیم استقلال، صدرنشین این رقابتها میزبان سایپا است و این دیدار در حالی برگزار می‌شود که آبی پوشان در حال حاضر با ۲۲ امتیاز از ۱۱ بازی در صدر جدول قرار دارند و در صورت پیروزی در این بازی موقتاً فاصله خود را در صدر جدول با تیم دوم به ۴ امتیاز افزایش می‌دهند.

استقلالِ فکری در حالی در بالای جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد که با ۶ پیروزی به همراه صنعت نفت دارای بیشترین تعداد پیروزی است، با تنها یک شکست (خارج از خانه در هفته دوم مقابل فولاد) بعد از پرسپولیس دارای کمترین شکست است، با ۱۶ گل زده بعد از سپاهان بهترین خط حمله را دارد و با ۷ گل خورده بعد از پرسپولیس بهترین خط دفاعی را دارد. همچنین آنها با عدد (مثبت) ۹، دارای بهترین تفاضل گل در بین ۱۶ تیم لیگ برتری محسوب می‌شوند.

استقلالی‌ها علاوه بر حضور در صدر جدول، در همه آیتم‌های جدول هم جزو بهترین‌ها هستند و با این وجود این روزها همچنان شاهد برخی فشارها به سرمربی این تیم هستیم.

به نظر می‌رسد برخی جریان‌های خارج از باشگاه با اعمال فشار برنامه‌ریزی شده به فکری، بی تمایل به نزدیک کردن این مربی و تیمش به حاشیه و تنگ کردن عرصه به او نیستند تا بدین وسیله و با برهم زدن تمرکز وی، او را به درب خروج نزدیک کنند.

با این وجود استقلالی‌ها با گل ثانیه‌های واپسینی که توسط مهدی قایدی در دربی به ثمر رسید و همچنین پیروزی با ارزش و قاطع خارج از خانه مقابل تیم مدعی تراکتور، تا حدودی از این فشارها فاصله گرفته‌اند.

آبی پوشان امروز و در هفته دوازدهم میزبان سایپا هستند که در صورت پیروزی در این بازی، می‌توانند صدرنشینی خود را تا پایان هفته دوازدهم تداوم بخشند که شاید این هم باعث کاسته شدن از فشارهای خارج از باشگاه بر سرمربی این تیم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.