یک روزنامه نگار اوکراینی اعلام کرد توافق شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیک دونتسک با تیم زوریا لوهانسک قانونی نیست!

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیک دونتسک اوکراین شرایط پیچیده‌ای در این باشگاه دارد. قرارداد شهاب این فصل با المپیک تمام می‌شود ولی مسئولان این باشگاه می‌خواهند با فروش این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی همین فصل، درآمد کسب کنند.

طبق اعلام رسانه‌های اوکراینی، شهاب از همین حالا برای فصل بعد با تیم زوریا لوهانسک به توافق رسیده است. مسئولان باشگاه المپیک از امضای توافقنامه اولیه زاهدی بی خبر بوده و از این اتفاق عصبانی هستند. به همین دلیل این بازیکن را به تیم دوم باشگاه تبعید کرده‌اند.

سایت «sportarena» خبر داد باشگاه ریوآوه که سال گذشته مهدی طارمی دیگر مهاجم ایران را در اختیار داشت و سود خوبی از انتقال او به دست آورد، یکی از مشتریان شهاب زاهدی است. ریوآوه پیشنهاد ۳۰۰ هزار یورو به علاوه ۳۰ درصد از فروش بعدی زاهدی را به باشگاه المپیک داده است.

این در حالی است که «ایگور بورباس» روزنامه نگار اوکراینی روز گذشته خبر داد توافق زاهدی با زوریا فاقد اعتبار است چون در یوفا ثبت نشده است. وی اعلام کرد زوریا حاضر شده برای زاهدی مبلغ ۳۰۰ هزار یورو به المپیک بدهد اما بدون درصد فروش مجدد این بازیکن که المپیک این پیشنهاد را قبول نکرده است. وی درباره درآمد زاهدی در زوریا هم اعلام کرد این باشگاه با بازیکن ایرانی بر سر مبلغ ماهانه ۱۲ هزار یورو به توافق رسیده است.

زاهدی در این فصل در ۱۲ بازی المپیک هشت گل به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.