شاگردان رونالد کومان در وقت اضافه از سد شگفتی‌ساز جام حذفی اسپانیا گذشتند و به جمع ۱۶ تیم پایانی این مسابقات رسیدند.

شاگردان رونالد کومان در وقت اضافه از سد شگفتی‌ساز جام حذفی اسپانیا گذشتند و به جمع ۱۶ تیم پایانی این مسابقات رسیدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا (کوپا دل‌ری) پنجشنبه شب با دیدار تیم‌های کورنیا و بارسلونا پایان یافت که در این بازی آبی‌واناری‌پوشان به پیروزی ۲ بر صفر رسیدند.

این بازی در ۹۰ دقیقه قانونی مسابقه، گلی در بر نداشت. این در حالی بود که بارسلونا در دقایق ۳۹ و ۸۰ به ترتیب توسط میرالم پیانیچ و عثمان دمبله، صاحب ضربه پنالتی شد که آنها را از دست داد.

در وقت اضافه اما شاگردان رونالد کومان با گل‌های دمبله در دقیقه ۹۲ و مارتین برایت‌ویت در دقیقه ۱+۱۲۰ پیروز شدند و صعود خود را به جمع ۱۶ تیم پایانی رقابت‌ها قطعی کردند. کورنیا نیز که در مرحله قبلی موفق به شکست اتلتیکومادرید شده بود، از مسابقات کنار رفت.

به این ترتیب تیم‌های بارسلونا، اتلتیک بیلبائو، آلکویانو، رئال سوسیه‌داد، ویارئال، والنسیا، رئال بتیس، ناوال‌کارنرو، گرانادا، اوساسونا، رایو وایکانو، سویا، لوانته، جیرونا، رئال وایادولید و آلاوس، ۱۶ تیم پایانی کوپا دل‌ری را تشکیل می‌دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.