رییس هیات دوومیدانی استان مرکزی گفت: اگر باشگاه آلومینیوم بدهی خود را تا پیش از دیدار با پرسپولیس پرداخت نکند، اجازه برگزاری این دیدار را نمی‌دهیم.

رییس هیات دوومیدانی استان مرکزی گفت: با رایزنی مسئولان استانی و اداره کل ورزش و جوانان تا پایان دیماه به باشگاه آلومینیوم جهت پرداخت بدهی مربوط به اجاره استادیوم امام خمینی(ره) فرصت دادیم، اما همان طور که پیش بینی می شد، برای سومین بار باشگاه آلومینیوم به وعده و قول خود عمل نکرد.

فروتن نیا تصریح کرد: در صورتی که باشگاه آلومینیوم بدهی خود را تا پیش از دیدار با پرسپولیس پرداخت نکند، اجازه حضور تیم ها در استادیوم را نخواهیم داد.

وی افزود: اگر جلوی ورود تیم ها را گرفتیم دوستان گلایه ای نداشته باشند و اتهام ایجاد مشکل برای تیم آلومینیوم را به ما وارد نکنند و اگر دلشان به حال تیم می سوزد، موضوع را قبل از بازی با پرسپولیس حل کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از هیات دو و میدانی استان، فروتن نیا گفت: تاکید می کنم که در شش ماه اخیر همراهی خوبی را با باشگاه آلومینیوم داشته ایم و مسئولان باشگاه آلومینیوم شش ماه است که اراده ای برای عقد قرارداد و پرداخت بدهی خود نداشته اند و همواره دست پیش را گرفته و از انجام تعهدات خود سر باز زده اند.

رییس هیات دوومیدانی استان مرکزی در پایان گفت: استادیوم امام خمینی(ره) اراک به صورت قانونی و بر اساس روند تعیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، به هیات دوومیدانی استان مرکزی اجاره داده شده است و ما هم حق قانونی خودمان می دانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت زمین چمن، درآمدزایی داشته باشیم و به دنبال وصول مطالبات به حق و قانونی خودمان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.