مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در پاسخ به اظهارات اخیر سینا مریدی و فرزاد جعفری، گفت: مدبرانه به شما نصحیت می‌کنم که دست از توطئه و مظلوم‌نمایی بردارید، چون گفتن حقایق در مورد شما عواقبی برایتان خواهد داشت که شاید جبران‌پذیر نباشد.

سعید آذری که روز فعالی را در صفحه شخصی خود اینستاگرام داشت، درباره اظهارات اخیر سینا مریدی و فرزاد جعفری که در صفحات خود در اینستاگرام مطالبی را در مورد وضعیت شان در تیم فولاد منتشر کرده بودند، نوشت:

"کسی که بخواهد با مظلوم‌نمایی و گریه و زاری گناهش را بپوشاند، می‌گویند "پیش از چوب، غش و ریسه رفته است"؛ این حکایت جالب شرح حال این روزهای برخی در باشگاه ما است. کسانی که از نجابت کادر فنی و مدیریت باشگاه سوء استفاده می‌کنند و با مظلوم‌نمایی در پی ضربه زدن به ساختار باشگاه و تیم‌های فولاد هستند.

به همه آنها می‌گویم که حرمت امامزاده به متولی آن است و مدبرانه به شما نصحیت می‌کنم که دست از توطئه و مظلوم‌نمایی بردارید، چون گفتن حقایق در مورد شما عواقبی برایتان خواهد داشت که شاید جبران‌پذیر نباشد.

هواداران واقعی فولاد یادشان نمی‌رود که چگونه شما با همین شعارهای پوپولیستی، فولاد را سال‌ها از آسیا دور کردید. یادشان نمی‌رود به مربی بومی و غیربومی، خارجی و داخلی رحم نکردید. سر شکستید و هزار داستان دیگر نوشتید، تا جایی که بازیکن‌سالاری، داستان‌های صغر سنی، کارت‌های تقلبی پایان خدمت، همه حاصل این تفرقه‌انگیزی‌ها شد و تاوان آن را فولاد داد.

این بار آخر است که به همین حد بسنده می‌کنم. من اصول را فدای مصلحت نمی‌کنم. حقایق را به مردم می‌گویم تا ببینیم جایگاه چه کسی مردمی‌تر است؛ شما یا باشگاه فولاد.

آقایانی که تیم را ابتدای فصل رها کردید و با باشگاه های دیگر وارد مذاکره شدید، چرا به مردم نمی گویید چرا آن باشگاه‌ها شما را نخواستند؟ اگر دست از مظلوم‌نمایی برندارید، مجبوریم برای احقاق حق فولاد مطالبی را بگوییم که خوشایند نیست برای توطئه‌گران.

پس پیش از چوب، غش و ریسه نروید. چوب هنوز بالا است و پایین نیامده، نگذارید پایین بیاید. هوادارن راستین فولاد حق دارند بدانند که علی‌رغم این همه تلاش چرا بعضا نتیجه دلخواه را نمی‌گیرید، این را بدانند که نهایتا پرچم فوتبال باز هم در دست پرتوان فولاد است."

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.