سرمربی فرانسوی رئال مادرید با وجود نتایج ضعیف اخیر این تیم، حمایت مدیران باشگاه را پشت خود می‌بیند.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید با وجود نتایج ضعیف اخیر این تیم، حمایت مدیران باشگاه را پشت خود می‌بیند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید در حالی بامداد امروز (پنجشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا در خانه تیم دسته سومی آلکویانو تن به شکست ۲ بر یک داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد که اخیراً هم نتایج خوبی کسب نکرده است. کهکشانی‌ها در بازی قبلی خود در دیدار نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا مغلوب اتلتیک بیلبائو شدند، این در حالی است که در سه بازی اخیر لالیگایی خود تنها یک پیروزی مقابل سلتاویگو کسب کردند و مقابل تیم‌های الچه و اوساسونا هم تن به تساوی دادند.

همین افت‌وخیز رئال مادرید در فصل جاری شایعه احتمال اخراج زین‌الدین زیدان از سمت سرمربیگری این تیم را برسر زبان‌ها انداخته است. سایت «گل» اما حالا خبر می‌دهد که با وجود حذف تحقیرآمیز کهکشانی‌ها از جام حذفی اسپانیا، هیئت مدیره این باشگاه اسپانیایی حمایت خود از زیزو را نشان داده‌ و به مربی فرانسوی خود مهلت داده‌اند تا اوضاع این تیم را تغییر دهد.

رئال مادرید که در حال حاضر با ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد و با اتلتیکومادرید صدرنشین (دو بازی کمتر انجام داده) چهار امتیاز اختلاف دارد، شنبه شب در همین چارچوب میهمان آلاوس است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.