ناکامی‌های تیم فوتبال رئال مادرید در فصل جاری با قبول یک شکست غیرمنتظره مقابل حریفی از دسته سوم فوتبال اسپانیا و حذف زودهنگام این تیم از جام حذفی به اوج خود رسید.

ناکامی‌های تیم فوتبال رئال مادرید در فصل جاری با قبول یک شکست غیرمنتظره مقابل حریفی از دسته سوم فوتبال اسپانیا و حذف زودهنگام این تیم از جام حذفی به اوج خود رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شب ماقبل پایانی از بازی‌‌های مرحله یک شانزدهم نهایی، بامداد امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه تیم دسته سومی آلکویانو متحمل شکست ۲ بر یک شد و خیلی زود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

رئال مادرید که چند روز پیش نیز در سوپرجام اسپانیا مغلوب بیلبائو شده بود، در حالی به حریف دسته سومی‌اش باخت که با گلزنی ادر میلیتائو در دقیقه ۴۵ پیش افتاده بود. برتری کهکشانی‌ها تا دقیقه ۸۰ ادامه داشت اما سولبس گل تساوی را برای تیم آلکویانو به ثمر رساند تا بازی مساوی و به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه رئال مادرید با وجود ۱۰ نفره شده حریف در دقیقه ۱۱۰، نه تنها از برتری عددی‌اش استفاده نکرد بلکه پنج دقیقه پس از این اتفاق گل دوم را هم دریافت کرد. این گل را کاسانووا برای آلکویانو به ثمر رساند تا بزرگترین شگفتی این دوره از مسابقات جام حذفی اسپانیا تا این مقطع از فصل رقم بخورد.

در دو بازی باقیمانده از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا، امشب از ساعت ۲۱:۳۰ تیم ایبیسا میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود و از ساعت ۲۳:۳۰ بارسلونا میهمان تیم دسته سومی کورنیاست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )