سرمربی شهر خودرو اعتقاد دارد، فضای داوری فوتبال ایران، تحت تأثیر انتخابات فدراسیون فوتبال است.

سرمربی شهر خودرو اعتقاد دارد، فضای داوری فوتبال ایران، تحت تأثیر انتخابات فدراسیون فوتبال است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی رحمتی درباره برتری یک بر صفر شهر خودرو مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: گفته بودم بازی خیلی سختی با تیم خوب، سختکوش و پُرتلاش نساجی داریم. خدا را شکر از موقعیت‌ها استفاده کردیم و بچه‌ها تا آخر بازی، از گل زده با جان و دل محافظت کردند. موقعیت‌های دیگری هم از ضدحملات داشتیم تا در نیمه دوم به گل برسیم. خدا را شکر سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم.

وی درخصوص موقعیت‌های پُرتعداد نساجی در نیمه دوم تصریح کرد: در ابتدای نیمه دوم طبیعی بود نساجی روی عدم تمرکز ما، از بالا پرس کند. بازیکنان در اوایل و اواخر هر نیمه، تمرکز خود را از دست می‌دهند و ما یک موقعیت گلزنی خیلی خوب به حریف دادیم که گل نشد. در ادامه بازی فرصت آنچنانی ندادیم و موقعیت‌های نساجی روی ارسال بر دروازه ما بود که مدافعان شهر خودرو، توپ‌ها را با تمرکز دفع کردند.

سرمربی شهر خودرو در مورد آغاز تمرینات خودش و اینکه چقدر برای بازگشت به میادین جدی است، خاطرنشان کرد: آیا این موضوع جذابیتی دارد؟ من ورزشکار بودم و دوست دارم بدنم روی فرم باشد. شاید نیاز باشد کنار دروازه‌بان تیم تمرین کنم و نکته‌ای به او بگویم. من برای دل خودم تمرین می‌کنم. مگر فوتبالیست‌ها پس از خداحافظی از میادین، تمرین و بازی نمی‌کنند؟

رحمتی درباره اضافه شدن وحید فاضلی به کادر فنی شهر خودرو بیان کرد: او از شب گذشته (سه‌شنبه) به جمع ما اضافه شده است، اما به احترام تیم نساجی که تیم قبلی فاضلی بود و دوستی من با حدادیان (مالک باشگاه نساجی)، صلاح دیدم او امروز کنار ما نباشد. از فردا کاملاً در خدمت فاضلی هستیم و خوشحالیم که او کنار ماست. فکر می‌کنم در آینده اتفاقات خیلی خوبی برای ما رخ می‌دهد.

وی درخصوص قضاوت حسن اکرمی در این مسابقه گفت: احساس کردم با این حجم از دادن کارت، داور کارت عروسی پخش می‌کند. انتهای بازی به او گفتم مهربان‌تر باش و بخند. گفتم جوری مرا چپ چپ نگاه می‌کنی که انگار اتفاقی افتاده است. یکی از خطاهایی که خیلی روی آن اعتراض داشتم، ضربه آرنج بازیکن نساجی به صورت رضا یزدان‌دوست بود. اگر آن توپ گل می‌شد، می‌خواستند فردا عذرخواهی کنند و اصفهانیان می‌گفت معذرت می‌خواهم، اما امتیازی داده نمی‌شد. چه بسا این اتفاق در سایر دیدارها هم رخ می‌دهد.

«فکر می‌کنم فضای داوری کشور، تحت‌الشعاع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است و دوست ندارم خیلی از حرف‌ها را بزنم.»، سرمربی شهر خودرو ضمن بیان این جمله اظهار داشت: خبر دارم چرا دو روز قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان، داور بازی تغییر می‌کند. خیلی از داستان‌ها پست این مسائل نهفته است که نمی‌خواهم بگویم. امیدوارم داوری ما روزبه‌روز بهتر شود.

رحمتی درباره اینکه شهر خودرو ممکن است با اخطارهای زیاد بازیکنان این تیم دچار مشکل شود، تصریح کرد: این طبیعت فوتبال است. بازیکن ما تحت فشار است و اشتباه می‌کند. البته اتفاقی از این بابت نمی‌افتد و شما نگران نباشید.

وی در مورد شایعه فروش امین قاسمی‌نژاد در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل گفت: در نیم‌فصل کسی از ما جدا نمی‌شود و در نیم‌فصل برای تقویت تیم، نفری به ما اضافه خواهد شد.

سرمربی شهر خودرو درخصوص شایعه پیشنهاد از سایر تیم‌های لیگ برتری برای بازی کردن بیان کرد: داداش! این‌ها را از کجا می‌آوری؟!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )