محمد طیبی مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از دشواری بازی تیمش مقابل سپاهان گفت و اینکه زردپوشان خوزستانی در این بازی به دنبال سه امتیاز هستند.

محمد طیبی مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از دشواری بازی تیمش مقابل سپاهان گفت و اینکه زردپوشان خوزستانی در این بازی به دنبال سه امتیاز هستند. محمد طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت صنعت نفت و اینکه آنها با برد استقلال به رده دوم جدول سقوط کردند، گفت: تمام هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم و از حالا هم برای‌مان مهم نیست که چه اتفاقاتی در جدول رخ می‌دهد، چون زمان زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده است. ما به هیچ عنوان خودمان را بابت این مسائل تحت فشار قرار نمی‌دهیم و توقعات از صنعت نفت هم باید منطقی باشد. خوشبختانه تا الان نتایج خوبی گرفتیم و هدف‌مان این است که روند فعلی را ادامه دهیم.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر سپاهان تصریح کرد: این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. سپاهان تیمی پرقدرت است که تنوع تاکتیکی دارد و ما بازی سختی در پیش خواهیم داشت، ولی در آبادان به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. آقای نویدکیا تیم خوبی ساخته است و قطعاً آنها هم در آبادان دنبال نتیجه هستند. فکر می‌کنم بازی جذابی از آب در بیاید که امیدوارم برنده‌اش ما باشیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد تقابل با تیم سابقش اظهار داشت: من از بازی در سپاهان خاطرات خوبی دارم و مردم اصفهان و هواداران هم همیشه به من لطف داشته و دارند. با این حال الان بازیکن صنعت نفت هستم و تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در هر بازی داشته باشم. در بازی با سپاهان هم دنبال یک نمایش خوب هستم و مسئله مهم این است که بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.