سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:ذوب‌آهن از لحاظ فنی مشکلی ندارد و صحبت و ادعایی که من دارم در حد حرف نیست و تجربه و بازی‌ها ثابت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:ذوب‌آهن از لحاظ فنی مشکلی ندارد و صحبت و ادعایی که من دارم در حد حرف نیست و تجربه و بازی‌ها ثابت کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تیم نفت مسجد سلیمان تیم جوان و یکدستی است. میزان دوندگی این تیم بالاست و خوب پرس می‌کنند. بازی واقعا سختی مقابل این جوانان جویای نام داریم و نتایج نشان داده است که کار تیم را به خوبی انجام می‌دهند.

وی گفت: ما در این سه چهار روز که فرصت داشتیم خوب تمرین کردیم. بازیکنان از آن حواشی که در هفته قبل بوده است آرامش بیشتری دارند و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی هم به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: تیم‌ مشکلات زیادی دارد. کسی نسبت به مشکلات و حواشی که وجود دارد اطلاعی ندارد. تیم باید ترمیم شود و در برخی از پست‌ها ما بازیکن جایگزین نداریم و نیاز به یکسری بازیکنان باتجربه و خوب داریم که بتوانیم این نقاط را ترمیم کنیم. حداقل به سه الی چهار بازیکن در پست‌های مختلف احتیاج داریم که بتوانیم سریع تیم را بازسازی و یکسری از نقاط ضعف تیم را ترمیم کنیم.

رضایی در جواب سوالی پیرامون حاشیه‌های تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما به بحث‌های حاشیه‌ای نمی‌پردازیم و روی کار خودمان و تیم تمرکز می‌کنیم و امیدوارم بتوانم در فرصتی مناسب جوابی برای این سوال داشته باشم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اولتیماتوم باشگاه ذوب‌آهن فارغ از اشتباهات داوری در بازی‌های پیش رو، آیا تیم تحت هدایت شما می‌تواند نتایج لازم را کسب کند، تصریح کرد: ما از لحاظ فنی مشکلی نداریم. صحبت و ادعایی که من دارم در حد حرف نیست و تجربه و بازی‌ها ثابت کرده است. تیم ما به لحاظ فنی هیچ چیزی کم ندارد و همین تیم جوابگو است که نتایج خوبی بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: باید آرامش را به تیم برگردانیم و بازیکنان را از لحاظ روحی آماده کنیم و روحیه‌ای که سراغ دارم را به تک تک بازیکنان برگردانم.

رضایی گفت: مصدومیت جزئی داشتیم که تیم را در پست‌هایی که نفر دوم و یا جایگزین خوب نداشتیم به تیم ضربه زد؛ امیدوارم این مسئله سریع حل شود و مصدومان ما برگردند که بتوانیم آن نتایج خوب را با همین تیم بگیریم.

وی درباره ضعف خط دفاعی تیمش گفت: خوشبختانه پرسی که در جریان بازی انجام می‌دهیم خوب است. توپ ربایی که در هر بازی داریم خیلی خوب است. ما تیم جوانی داریم در پرس‌ها خوب عمل می‌کند اما در شروع‌ مجدد از کناره‌ها آن تمرکز لازم را نداریم. در چند تا بازی روی این مسئله گل دریافت کردیم داریم کار می‌کنیم و باید احساس مسئولیت‌ها بیشتر شود و این دو سه روز روی مسائل خیلی خوب کار کرده‌ایم. امیدوارم این نقطه ضعف را حل کنیم تا در ارسال از جناحین آسیب‌پذیر نباشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )