سرمربی نساجی می‌گوید از این که شغل مورد علاقه خود را در تیمی مانند نساجی انجام می‌دهد خوشحال است.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی، سرمربی جدید نساجی عصر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرخودرو مشهد اظهار کرد: این یک موهبت است که انسان کاری (مربیگری) را در جایی (نساحی قائمشهر) انجام دهد که دوست دارد. من از این بابت خدا را شکر می‌کنم. دوست داریم کارمان را قدم به قدم پیش ببریم. به هر حال در یک شرایطی هستیم که خیلی سریع باید وضعیت را تغییر دهیم و قدم اول‌مان هم این بازی است.

او ادامه داد: ایده‌هایی برای بازی داریم که به امید خدا این ایده‌ها شکل بگیرد و بازی را به کنترل خودمان در بیاوریم و از طریق خلاقیت بازیکنان که من به آن ایمان دارم، بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی نساجی درباره غایبان تیمش برای این مسابقه خاطرنشان کرد: به هر حال چند بازیکن از جمله زامهران و قائدرحمتی آسیب دیده و غایب هستند اما سایر بازیکنان خوب و آماده هستند و امیدوارم بتوانیم موفق شویم.

جلالی درباره این که نساجی چقدر با جایگاه واقعی خود فاصله دارد؟ گفت: باید صبر کنیم تا ظرفیت تیم دستم بیاید و جایگاه واقعی نساجی در این فصل را بسنجم. اما چیزی که با اطمینان می‌گویم این است که با جایگاه اصلی این تیم ریشه‌دار فاصله دارد و در یک برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده، به آن جایگاه می‌رسیم.

سرمربی جدید نساجی درباره این که آیا برنامه‌ای برای جذب بازیکن در نیم‌فصل دارند؟ گفت: بله در هر صورت درست است که تیم ظرفیت خوبی دارد اما در مسائلی هم کمبود دارد که درباره آن صحبت کرده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.