هفته هفتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز (سه‌شنبه) با شکست خانگی گیتی‌پسند به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز (سه‌شنبه) در شهرهای مختلف کشور برگزار شد. در بازی‌های امروز در گروه اول گیتی‌پسند روز سختی را مقابل مقاومت البرز پشت سر گذاشت. شاگردان شمسایی با غافلگیری نیمه اول را با شکست دو بر صفر به رختکن رفتند در حالی که چندین موقعیت گلزنی را در این نیمه از دست دادند. کراپ الوند نیز در مصاف با منصوری نیمه اول را با شکست به رختکن رفت. در نیمه دوم تیم جوان و دونده مقاومت به دفاع و ضدحمله ادامه داد و با زدن گل سوم تیر خلاص را وارد دروازه تیم شمسایی کرد تا با پاورپلی اصفهانی‌ها مقاومت به گل‌های چهارم و پنجم رسیده و گیتی‌پسند تنها به یک گل رسیده و شکست عجیب و تلخی را پذیرا شود.

بازی حساس تیم‌های شهروند ساری و اهورا بهبهان نیز با برتری شهروند به پایان رسید. شهروند که نیمه اول را با یک گل واگذار کرده بود در نیمه دوم توانست به بازی برگشته و با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داده و به اولین پیروزی دست یابد.

کراپ الوند نیز در شرایطی که با دو گل از منصوری عقب بود با وجود اخراج مهدی جاوید سه بر دو میهمان خود را شکست داد تا شرایط بهتری در جدول پیدا کند.

در گروه دوم مس سونگون ابتدا از فرش آرا عقب افتاد اما در دقایق پایانی نیمه اول کار را به تساوی کشاند و سپس با زدن گل دوم برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم برتری از آن مس بود و در نهایت نارنجی پوشان این بازی را به سود خود پایان دادند.

بازی نزدیک و دیدنی راگا با سن ایچ هم پینگ پنگی و دیدنی دنبال شد. سن ایچ نیمه اول را با برتری ۳ بر۲ به رختکن رفت و در نیمه دوم هم برتری خود را حفظ کرد تا به یک برد ارزشمند دست پیدا کند.

حفاری که تشنه رسیدن به اولین پیروزی و فرار از منطقه خطر بود در مقابل ایمان شیراز عقده گشایی کرد. شاگردان علاسوند در نیمه اول چهار گل به قعرنشین گروه دوم زدند و در نیمه دوم نیز دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند تا حفاری با برتری ۶ بر۲ اولین برد خود را جشن بگیرد.

نتایج بازی‌ها به شرح زیر است:

گیتی پسنداصفهان یک - مقاومت البرز ۵

شهروند ساری ۲ - اهورا بهبهان یک

کراپ الوند ۳ - منصوری قرچک ۲

حفاری خوزستان ۶ - ایمان شیراز ۲

مس سونگون ۵ - فرش آرای مشهد ۳

راگا تهران ۲ - سن ایچ ساوه ۴

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.