مدافع پرسپولیس می‌گوید در صحنه‌ای که داور خطای هند او را اعلام کرد، اگر توپ به شانه او هم برخورد کرده باشد دیگر فوتبال بازی نمی‌کند.

مدافع پرسپولیس می‌گوید در صحنه‌ای که داور خطای هند او را اعلام کرد، اگر توپ به شانه او هم برخورد کرده باشد دیگر فوتبال بازی نمی‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسین کنعانی‌زادگان که پس از دیدار پرسپولیس و فولاد با پایی لنگان به سمت اتوبوس تیمش می‌رفت، گفت: باید MRI بگیرم و فکر می‌کنم همسترینگم پاره شده است. با این وضعیت اعصابی برای ما نگذاشتند. هم دندانم را شکستند، هم از پشت به من ضربه زدند و وقتی به داور می‌گویم چه شد، می‌گوید هند شد. اگر توپ به شانه من هم خورده باشد، دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه چیز واضح بود. هم کارت گرفتم، هم از بازی بعد محروم شدم و هم همسترینگم پاره شد. پرسپولیس گناه دارد.

وی درباره اینکه کریم باقری هم شخصاً با او در وسط زمین برخورد کرد، گفت: بنده خدا به من می‌گفت آرام شو و می‌دانم حق با تو است. من می‌گویم پرسپولیس گناه دارد، این کارها را نکنید، پرسپولیس یک تیم بزرگ و مردمی است.

کنعانی‌زادگان درباره صحبت‌های محسن فروزان، دروازه‌بان فولاد که معتقد بود پرسپولیسی‌ها وقت تلف می‌کردند، اظهار داشت: وقتی می‌بازند همه چیز می‌گویند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )