فدراسیون جهانی فوتبال با رد فرجام‌خواهی باشگاه اتلتیکومادرید، محرومیت ۱۰ هفته‌ای مدافع انگلیسی این تیم را تأیید کرد.

فدراسیون جهانی فوتبال با رد فرجام‌خواهی باشگاه اتلتیکومادرید، محرومیت ۱۰ هفته‌ای مدافع انگلیسی این تیم را تأیید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) که پیش از این محرومیت ۱۰ هفته‌ای کِیران تریپیر که توسط کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) اعمال شده بود را به حالت تعلیق درآورده بود، عصر امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای رسمی ضمن رد فرجام‌خواهی باشگاه اتلتیکومادرید، حکم محرومیت این بازیکن توسط FA را تأیید کرد.

اتحادیه فوتبال انگلیس حدود یک ماه پیش، تریپیر را به خاطر نقض قوانین مربوط به ممنوعیت شرکت بازیکنان فوتبال در مسابقات شرط‌بندی به مدت ۱۰ هفته از حضور در تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم کرد، تخلفی که در ماه جولای ۲۰۱۹ توسط این مدافع انگلیسی زمانی که عضو تیم تاتنهام بود، صورت گرفته بود.

تریپیر ۳۰ ساله به این ترتیب هشت دیدار اتلتیکومادرید را از دست خواهد داد و در بازی با تیم‌های ایبار، والنسیا، کادیس، سلتاویگو، گرانادا، لوانته و ویارئال در لالیگا غایب خواهد بود و در بازی رفت با چلسی از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز در اختیار دیه‌گو سیمئونه نخواهد بود.

مدافع انگلیسی روخی‌بلانکو اما می‌تواند در دربی مادرید که در اوایل ماه مارس برگزار خواهد شد، اتلتیکو را همراهی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.