باشگاه چلسی تمایل دارد مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند را جذب کند.

باشگاه چلسی تمایل دارد مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند را جذب کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش نشریه «اتلتیک» فرانک لمپارد سرمربی انگلیسی تیم فوتبال چلسی، ارلینگ هالند را به‌عنوان یکی از اهداف اصلی خود برای تقویت تیم تحت هدایتش در نظر گرفته است. بر همین اساس باشگاه چلسی در حال برنامه‌ریزی برای به خدمت گرفتن مهاجم نروژی بوورسیا دورتموند با ثبت رکورد نقل‌وانتقالات تاریخ این باشگاه است.

گفته می‌شود بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی در قرارداد هالند ۲۰ ساله با دورتموند وجود دارد که پیش از سال ۲۰۲۲ قابلیت فعال شدن ندارد که این بدین معناست که این باشگاه آلمانی برای فروش این بازیکن در سال جاری میلادی درخواست رقم بیشتری از مشتریانش خواهد کرد.

هالند که از زمان پیوستنش به دورتموند در زمستان گذشته، تاکنون در ۳۵ بازی ۳۵ گل برای زردپوشان وستفالن به ثمر رسانده است، همچنین مورد توجه چهار باشگاه رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد و منچسترسیتی قرار دارد.

مهاجم نروژی زردپوشان وستفالن اخیراً جایزه پسر طلایی اروپا را از آن خود کرد، جایزه‌ای که هر سال نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال شاغل در اروپا اهدا می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.