دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا با صعود تیم‌های وایادولید و آلمریا به مرحله بعد آغاز شد.

دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا با صعود تیم‌های وایادولید و آلمریا به مرحله بعد آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا امروز (شنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در آن تیم‌های وایادولید و آلمریا مقابل تیم‌های خود به برتری رسیدند و به مرحله بعدی صعود کردند.

در یکی از این بازی‌ها تیم لالیگایی وایادولید با نتیجه ۴ بر یک میزبان دسته سومی خود تیم پنیا دپورتیوو را شکست داد. در این بازی فرناندو آندرادا گومس در دقیقه ۱۳ گل نخست را برای پنا دپورتیو به ثمر رساند اما در ادامه میشل در دقیقه ۶۲ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای وایادولید زد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه روکه مسا در دقیقه ۹۶ از روی نقطه پنالتی دومین گل وایادولید را زد. خود او سومین گل این تیم را در دقیقه ۱۱۲ زد و در نهایت اسکار پلانو در دقیقه ۱۱۶ گل چهارم تیم لالیگایی را زد. همچنین آلخاندرو فورنر فرناندز در دقیقه ۱۰۱ از پنیا اخراج شد.

در بازی دیگر اما تیم لالیگایی آلاوس مقابل آلمریا تن به شکستی تحقیر‌آمیز داد و با قبول باخت ۵ بر صفر حذف شد. در این بازی که آلاوس از دقیقه ۳۵ با اخراج توماس پینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد، عمر صدیق در دقایق ۸، ۱+۴۵، آگر آکتخه در دقیقه ۴۵، رودریگو باتالیا در دقیقه ۵۲ (گل به خودی) و خوان ویار در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی گل‌های تیم دسته اولی آلمریا را به ثمر رساندند.

امشب ۴ بازی دیگر در جام حذفی اسپانیا برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

رایو وایکانو - الچه ۱۸:۳۰ جیرونا - کادیس ۱۸:۳۰ فوئنلابرادا - لوانته ۲۰:۳۰ لگانس - سویا ۲۲:۳۰

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.