هافبک دانمارکی تیم فوتبال اینتر به دلیل دستمزد بالایش، کار سختی برای بازگشت به تاتنهام دارد.

هافبک دانمارکی تیم فوتبال اینتر به دلیل دستمزد بالایش، کار سختی برای بازگشت به تاتنهام دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ کریستین اریکسن که از وضعیتش در اینتر راضی نیست به دنبال جدایی از این تیم ایتالیایی است و در این راستا بازگشت به تاتنهام یکی از گزینه‌ای پیش‌روی او به شمار می‌رود اما در این مورد مانعی برسر این هافبک دانمارکی وجود دارد. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام علاقه‌مند است تا اریکسن را به طور قرضی به خدمت بگیرد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» خبر داد؛ اریکسن به دنبال پایان دادن به دوران ناموفقش در اینتر است و مدیر برنامه‌های او در حال بررسی احتمال بازگشت او به تاتنهام است اما مشکل بزرگ در این راه، دستمزد بالای این هافبک دانمارکی است.

پیش از این روزنامه اسپانیایی «مارکا» مدعی شده بود؛ مدیران باشگاه اینتر در هفته‌های اخیر اریکسن ۲۸ ساله را به دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکومادرید پیشنهاد داده‌اند، هر چند بعید به نظر می‌رسد انتقال این هافبک دانمارکی به یکی از این دو تیم عملی شود چون هر دو باشگاه به لحاظ مالی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

همچنین گفته می‌شود مائوریسو پوچتینو که اخیراً به عنوان سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن معرفی شد با اریکسن تماس گرفته و با او درباره احتمال حضورش در پاری‌سن‌ژرمن و همکاری مجددشان صحبت کرده است.

آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی اینتر اما به دنبال معاوضه هافبک دانمارکی خود با لئاندرو پاردس هافبک آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن بوده و امیدوار است این انتقال در ژانویه انجام شود.

ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر و اوسیلیو مدیر ورزشی این باشگاه نیز پیش از این احتمال جدایی اریکسن از این تیم در ماه ژانویه را رد نکرد‌ه‌اند، هافبکی که در برنامه‌های تاکتیکی آنتونیو کونته جایی ندارد.

هافبک پیشین تاتنهام که تا سال ۲۰۲۴ با اینتر قرارداد دارد، این فصل در ۱۴ بازی (۵۱۳ دقیقه از ۱۳۵۰ دقیقه ممکن) برای نراتزوری به میدان رفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.