عملکرد خوب مهاجمان تیم استقلال در دیدارهای اخیر منجر به این شده است که محمود فکری برای تقابل با تراکتور تغییری در ترکیب مهاجمان تیمش ایجاد نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود اینکه تنها ۳ گل زده برای مهدی قائدی و ارسلان مطهری مهاجمان استقلال در پایان ۱۰ بازی ابتدایی این تیم در فصل جاری کم به نظر می‌رسد، اما از آنجایی که مطهری و قائدی در دیدارهای اخیر تیمشان موفق به گلزنی شده و خطرناک‌ترین زوج خط حمله سه هفته اخیر را شکل داده‌اند، محمود فکری ترجیح می‌دهد در تبریز هم دست به ترکیب مهاجمانش نزند تا قائدی و مطهری همراه با هم در ترکیب ثابت قرار بگیرند.

شیخ دیاباته هم به آمادگی مطلوب رسیده و وی نیز امکان حضور در ترکیب ثابت را دارد، اما احتمال بر هم خوردن زوج قائدی-مطهری در ترکیب اولیه آبی پوشان در این دیدار بزرگ و تا حدودی ۶ امتیازی ضعیف است. زوج قائدی-مطهری در سه بازی اخیر ۵ بار به گل زنی کرده که این آمار نشان از آمادگی مطلوب دو مهاجم نوک آبی پوشان دارد.

دیدار استقلال و تراکتور از هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ دی در تبریز برگزار می‌شود و آبی پوشان در صورت پیروزی در این بازی با یک امتیاز بیشتر نسبت به صنعت نفت به صدر جدول باز می‌گردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.