هافبک ملی پوش پرسپولیس گفت: گل خوردن ما در دقایق پایانی بازی‌های اخیر نشان می دهد مقداری تمرکزمان پایین است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان تساوی دو - دو این تیم مقابل استقلال تهران توانست گل دوم سرخپوشان را به ثمر برساند درباره شرایط این روزهای تیمش گفت: تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و بازیکنان تیم مصمم هستند روند خوبی که در بازی با استقلال داشته را حفظ کرده و بتوانیم با کسب امتیاز در دیدارهای آینده خود به صدر جدول برسیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران عزیز پرسپولیس در این چند سال همیشه انتظار دارند کار بزرگی انجام بدهیم. بازیکنان هم باید این انتظار را درک کنند. البته تمام تلاش و نیت تیم همین است. به هر حال بعضی مواقع، اسیر اتفاقات فوتبالی شدیم و نتایج دلخواهمان را کسب نکردیم. آنها اطمینان داشته باشند با تمام توان در تمام بازی‌ها ظاهر می‌شویم و دوست داریم همیشه طرفداران پرسپولیس خوشحال باشند و به پرسپولیس که از لحاظ شخصیتی و فوتبالی بهترین تیم ایران است افتخار کنند.

او درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس چه زمانی با بدشانسی خداحافظی می‌کند تاکید کرد: نمی‌توان گفت بدشانسی. در سال‌های گذشته خیلی از مواقع گل زده‌ایم و توانستیم آن را حفظ کنیم اما گل خوردن در دقایق پایانی بازی‌های اخیر نشان می‌دهد مقداری تمرکزمان پایین است. مطمئن باشید این اتفاق‌ها جایی تمام می‌شود. عدم تمرکز مقطعی است و حل می‌شود

امیری درباره گلزنی در دربی ۹۴ پایتخت یادآور شد: قبل از دربی خیلی از دوستان به من می‌گفتند احساس می‌کنیم در بازی با استقلال گل می‌زنی. واقعیت این است خیلی تمرکز و فکر کردم اما نمی‌توان تلاش تمام بازیکنان را در نظر نگرفت. نفرات پرسپولیس تا آخرین دقیقه با تمام توان‌شان تلاش کردند و همین امر سبب گلزنی من شد. باید از تمام بازیکنان و افرادی که زحمت کشیدند تشکر کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )