دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال بارسلونا مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است.

دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال بارسلونا مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ نِتو مورارا، دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال بارسلونا که در این تیم پشت مارک آندره تِراِشتگن مانده، به دنبال جدایی از این تیم در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری است و امکان دارد برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی لیگ برتر انگلیس شود.

بر اساس گزارش نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا، باشگاه آرسنال وضعیت نتو ۳۱ ساله را زیرنظر دارد و نسبت به جذب او علاقه‌مند است، اما آرسنالی‌ها تنها در صورتی می‌توانند این دروازه‌بان برزیلی را برای پیوستن به جمع توپچی‌های لندن متفاعد کنند که قرار گرفتن او در درون دروازه تیم تحت‌هدایت میکل آرتتا را تضمین کنند.

نتو که سابقه عضویت در تیم‌های فیورنتینا و یوونتوس را دارد، تابستان ۲۰۱۹ بود که پس از دو فصل حضور در والنسیا به بارسلونا پیوست. او که فصل گذشته تنها در پنج بازی از رقابت‌های مختلف برای بارسلونا به میدان رفت، این فصل در ۹ بازی از رقابت‌های مختلف فرصت ایستادن در درون دروازه کاتالان‌ها را پیدا کرده است.

دروازه‌بان برزیلی آبی‌واناری‌ها که تا سال ۲۰۲۳ با بارسلونا قرار دارد، در صورت پیوستن به آرسنال باید با برند لنو، دروازه‌بان آلمانی این تیم برای ایستادن در درون دروازه توپچی‌های لندن رقابت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.