مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در دیدار حساس این تیم مقابل بنفیکا موفق به گلزنی شد اما در نیمه دوم این مسابقه کارت قرمز گرفت و تیمش را ۱۰ نفره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ فوتبال پرتغال بامداد امروز شنبه تیم پورتو به مصاف بنفیکا رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد. تک گل پورتو را مهدی طارمی در دقیقه ۲۶ وارد دروازه بنفیکا کرد. هرچند ضربه طارمی قبل از ورود به دروازه به پای «موسی ماره‌گا» دیگر مهاجم پورتو برخورد کرد اما این گل در نهایت به نام طارمی ثبت شد.

در نیمه دوم مسابقه و زمانی که بازی با نتیجه یک - یک دنبال می‌شد، مهدی طارمی در دقیقه ۷۱ تکل خطرناکی را روی پای «اوتامندی» بازیکن تیم بنفیکا رفت و داور بعد از بازبینی صحنه خطا، به مهاجم ایران کارت قرمز نشان داد. طارمی در شبی که یک گل برای پورتو به ثمر رساند، از زمین اخراج شد اما شانس با او همراه بود و پورتو گل دیگری دریافت نکرد.

بعد از پایان این مسابقه، طارمی با انتشار پیامی از هواداران تیم پورتو بابت اخراجش از زمین عذرخواهی کرد.

طارمی نوشت: «از همه همبازیانم، کادر فنی و همه هواداران پورتو و تیم داوری به دلیل کارت قرمزی که دریافت کردم، عذرخواهی می‌کنم. قصد من این بود که توپ را بزنم و هرگز نمی‌خواستم به بازیکن بنفیکا آسیب بزنم. بسیار ناراحت هستم.»

پورتو با این تساوی ۳۲ امتیازی شد تا بعد از اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا همچنان در رده سوم جدول باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )