سرمربی سپاهان گفت: انتظارم از بازیکنانم خیلی بیشتر از این‌هاست چرا که فوتبالیست‌های خوبی در اختیار دارم.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: در ابتدا دلم می‌خواهد روز ۲۳ دی را به کارکنان و مدیرعامل کارخانه سپاهان تبریک بگویم و از آقای عظیمیان که در سال‌های گذشته برای سپاهان زحمت کشید و خدمت کرد، تشکر کنم. چه من باشم و نباشم، او واقعا به سپاهان خدمت می‌کند و امیدوارم به همین شکل از سپاهان حمایت و دفاع کنند تا این تیم شرایط بهتری پیدا کند.

او ادامه داد: ما نیمه اول خیلی خوبی نداشتیم و بچه‌های ما توپ‌های خیلی زیادی را از دست می‌دادند و آن‌ها بازی بهتری مقابل ما داشتند. با یک گل از پیکان جلو افتادیم اما آن‌ها بازی بهتری انجام دادند و فضاها را خیلی خوب پوشش می‌دادند و اجازه بازی‌سازی نمی‌دادند. در نیمه دوم بازی برای ما نسبتا خوب شده اما یک گل پنالتی دریافت کردیم. برای من بسیار خوشحال کننده بود که مقابل پیکانی که سازمان دهی دفاعی‌اش خیلی خوب است، توانستیم به بازی برگردیم و گل دوم را به ثمر رساندیم.

سرمربی سپاهان با بیان این‌که بعد از گل دوم چند موقعیت ایده‌آل داشتیم، عنوان کرد: اما باز هم خداراشکر می‌کنیم که بازی را بردیم. البته باز هم انتظارم از بازیکنانم خیلی بیشتر از این‌ها است چرا که فوتبالیست‌های خوبی در اختیارم است.

او درباره فاصله زمانی ایجاد شده تا بازی بعدی تیمش گفت: من از روزی که مسئولیت این تیم را به عهده گرفتم با همه همکارانم صحبت کردم. آدمی نیستم که دنبال بهانه بگردم و اگر فدراسیون ۱۰ روز یک بار هم برای ما برنامه می‌گذارد، ما باید برنامه‌ریزی خوبی انجام دهیم. ممکن است سخت باشد چرا که از شرایط ایده‌آل خارج خواهیم شد اما ما مربی‌ها باید برنامه‌ریزی‌مان به شکلی باشد که بتوانیم شرایط را برای تیم‌مان بهتر فراهم کنیم.

نویدکیا درباره وضعیت مصدومیت سروش رفیعی بیان کرد: فکر نمی‌کنم مصدومیتش خیلی جدی باشد اما تا فردا باید صبر کنیم و پزشک‌های ما کامل بررسی کنند و وضعیتش مشخص شود. البته فکر نمی‌کند مصدومیتش سخت باشد.

او در رابطه با از دست دادن موقعیت‌ها توسط مهاجمان سپاهان خاطرنشان کرد: وقتی تیمی موقعیت سازی کند یعنی کارش را درست انجام می‌دهد اما به هر حال موقعیت‌ها گل نمی‌شود. از دید من این مشکل کمی روحی و روانی است چرا که سپاهان همیشه جزو مدعی‌ها بوده و اکنون همه انتظار دارند تیم ما همه بازی‌هایش را پیروز شود. برای همه بازیکنان سخت است این‌که سپاهان در رده سوم، چهارم یا پنجم باشد و دل‌شان می‌خواهد کار دقیق تری انجام دهند.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: اگر با آرامش کارشان را انجام دهند، می‌توانند کارشان را بهتر پیش ببرند. یکی دو موقعیت را محمد محبی از دست داد اما دارد به شرایط ایده‌آلش برمی‌گردد و از او انتظاری غیر از این ندارم. می‌دانم هرچقدر جلو برویم روز به روز بهتر خواهد شد. از دید من فوتبالیستی که خودش را در موقعیت قرار می‌دهد یا برای خودش موقعیت درست می‌کند کارش را درست انجام می‌دهد.

او در پایان گفت: دلم می‌خواهد به پیکانی‌ها برای بازی نیمه او تبریک بگویم چرا که فوق‌ العاده بازی می‌کنند. اگر این را نگویم در حق‌شان بی انصافی کرده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.