رئیس فدراسیون‌تیراندازی با کمان آخرین وضعیت تیم‌های ریکرو و کامپوند را تشریح کرد.

رئیس فدراسیون‌تیراندازی با کمان آخرین وضعیت تیم‌های ریکرو و کامپوند را تشریح کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا شعبانی بهار در حاشیه هفته ششم لیگ تیراندازی با کمان در رابطه با وضعیت تیم ملی اظهار داشت: از اواسط شهریور و هر ماه دو هفته در اردو بودیم و تا کنون ۵ مرحله اردو برگزار شده و در آستانه ششمین دوره اردو هستیم. در این اردوها هم ریکرو و هم کامپوند حضور داشتند. همین اردو تا حتی بیشتر از دو هفته در ماه را تا کاپ آسیایی که اردیبهشت ماه در تایلند است،ادامه می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: بلافاصله بعد از مسابقات آسیایی،تیم ریکرو برای حضور در کاپ جهانی عازم چین می‌شود و بعد از آن به کشور باز می‌گردد و بعد از مدتی تمرین و استراحت، مجددا ۲۸ خرداد برای کسب سهمیه عازم فرانسه خواهد شد. در این مسابقات در بخش مردان فقط شانس کسب سهمیه تیمی را داریم چون میلاد وزیری در بخش انفرادی سهمیه کسب کرده است. در بخش زنان هم شانس کسب سهمیه تیمی و هم انفرادی داریم و امیدوارم به این مهم برسیم و افتخار دیگری برای این رشته رقم بخورد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص برگزاری لیگ تیراندازی با کمان گفت: در هفته ششم لیگ هستیم. ما جزو فدراسیون‌هایی بودیم که لیگ را آغاز کردیم. این دوره تفاوت‌های عمده‌ای با دوره قبل دارد اول اینکه مسابقات در دو محل و زمین است و ۲۹ تیم در لیگ حضور دارند که ۱۸ تیم در کامپوند و ۱۱ تیم در ریکرو هستند. حداقل انتظار ما از لیگ بود که بچه‌ها را وارد کوران مسابقات کنیم و خوشبختانه در هر هفته از لیگ بچه‌ها رکوردهای قابل توجهی از خود به جا می‌گذارند و بارقه‌های امید را در دل همه ورزشکاران و فدراسیون زنده می‌کنند.

وی تاکید کرد: لیگ تا پایان سال ادامه دارد و ما از برگزاری لیگ هم پویایی این رشته را به دست خواهیم آورد و هم در این شرایط کرونا که امکان حضور در مسابقات وجود ندارد، از آن برای محک بچه‌ها استفاده می‌کنیم. بعلاوه به طور کلی برگزار کننده لیگ آکادمی راد است و همه زحمات بر دوش مسئولین باشگاه و آقای ملکی و همکارانش است‌

شعبانی‌بهار یادآوری کرد: در هر هفته هر کسی که بیشترین رکورد را ثبت کند از طرف باشگاه راد هدیه‌ای دریافت می‌کند که می تواند یکی از عامل‌های انگیزشی برای کمانداران باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.