گلی که مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم النصر به ثمر رساند، به عنوان زیباترین گل این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد.

گلی که مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم النصر به ثمر رساند، به عنوان زیباترین گل این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره زیباترین گل به ثمر رسیده در فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گل مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها بیشترین رأی را کسب کرد.

گل دقیقه ۴۲ عبدی در آن بازی پرسپولیس را پیش انداخت هرچند بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد و نماینده ایران با نتیحه ۵ بر ۳ به برتری رسیده و فینالیست شد. این گل با کسب ۳۱.۶۱ درصد آرا به عنوان بهترین گل انتخاب شده است. دیگر گل مهدی عبدی، گلی که در فینال به تیم اولسان هیوندای زد هم در فهرست بهترین گل‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان قرار داشت که آن گل با کسب ۱۷.۲۶ درصد آرا به عنوان سومین گل برتر مسابقات انتخاب شده است. ما بین دو گل عبدی نیز گل عبدالرحمن العبید بازیکن تیم النصر در بازی مقابل السد در هفته نخست مرحله گروهی نیز با کسب ۲۲.۴۹ درصد آرا به عنوان دومین گل برتر فصل اخیر لیگ قهرمانان انتخاب شده است.

گل بونماتان بازیکن تیم یوکوهاما مارینوس ژاپن مقابل جئونبوک موتورز با کسب ۱۱.۸۱ درصد آرا در جایگاه چهارم، گل شیخ دیاباته مهاجم استقلال مقابل الاهلی عربستان در هفته ششم مرحله گروهی با کسب ۱۰.۴۹ درصد آرا و گل عبدالرزاق حمدالله برای النصر مقابل سپاهان در هفته چهارم مرحله گروهی هم با ۶.۳۵ درصد آرا به ترتیب در رده‌های چهارم تا ششم بهترین گل‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به انتخاب کاربران سایت AFC قرار گرفته‌اند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )