هافبک عراقی پیشین پرسپولیس درباره جدایی‌اش از این تیم توضیح داد.

هافبک عراقی پیشین پرسپولیس درباره جدایی‌اش از این تیم توضیح داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بشار رسن، که مدتی قبل به تیم قطر‌ اس‌سی در لیگ ستارگان قطر پیوست در برنامه شبکه تلویزیونی الکاس تحت عنوان «میهمان ما» گفت: اتهام یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس که جدایی‌ام از پرسپولیس را یک خیانت توصیف کرد را نمی‌پذیرم. او خودش از من خواسته بود که پرسپولیس را ترک کنم و پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا با درخواستش موافقت کردم.

این بازیکن عراقی اظهار داشت: هواداران پرسپولیس از من می‌خواستند که ۲ ماه بیشتر و تا دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در این تیم بمانم. تمام اعضای کادر اداری باشگاه پرسپولیس با جدایی‌ام پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرده بودند، هر چند نمی‌دانم آیا مدیران باشگاه این موضوع را به اطلاع سرمربی رسانده بودند یا خیر. انتظار داشتم که سرمربی پرسپولیس از جدایی‌ام پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا تعجب کرده باشد. من با بازیکنان و مربیان پرسپولیس در هتل خداحافظی و سپس آنجا را ترک کردم. من با تیم به تهران نرفتم. هنگام خداحافظی با سرمربی احساس کردم که از جدایی‌ام ناراحت است.

بشار رسن عنوان کرد: اگر گل‌محمدی تصمیمم به جدایی‌ از پرسپولیس را خیانت می‌داند، مدیران باشگاه باید در این مورد توضیح دهند. من نباید حرفی بزنم. من یک بازیکن ایرانی نیستم، بلکه بازیکنی حرفه‌ای هستم. می‌توانم در تیم دلخواهم با توجه به پیشنهادهای دریافتی بازی کنم. این یک موضوع حرفه‌ای است و فقط باید به قرارداد و مواردش احترام بگذارم، پس چطور می‌توانم پس از بازی برای پرسپولیس در سخت‌ترین شرایط‌ متهم به خیانت شوم؟

بشار رسن در خصوص جدایى از پرسپولیس و هواداران این تیم گفت: توصیف هواداران فوتبال ایران بسیار سخت است. تیم ما ۴۰ میلیون هوادار در ایران داشت که به هر شهرى مى‌رفتیم، ورزشگاه‌ها را پر مى‌کردند. آنها حمایت زیادى از من داشتند. شاید سال اولى که به پرسپولیس رفتم یک بازیکن معمولى بودم. در واقع آنها من را به این سطح رساندند و اگر نبودند، بشار رسن به اینجا نمى رسیدم. آرزو مى‌کنم همیشه تیم محبوب‌شان موفق باشد و به جام‌ها و افتخارات زیادى در ایران و آسیا برسد.

وی در پاسخ به سوالى در مورد دلیل شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان گفت: آرزو می‌کردیم به قهرمانى لیگ قهرمانان برسیم و از حریف پیش افتادیم اما خیلى زود گل تساوى را دریافت کردیم. اگر نیمه اول به سود ما تمام می‌شد پیروز مى‌شدیم. ما مجموعا ۳ گل در این رقابت‌ها خوردیم که از روى نقطه پنالتى بود و نشان مى‌دهد که تاکتیک دفاعى خوبى داشتیم. در بازى فینال چهار بازیکن شاخص‌مان را در اختیار نداشتیم. هر تیم دیگرى مثل النصر یا السد هم اگر به فینال مى‌رسید، مى‌توانست اولسان را مغلوب کند اما در فینال شانس با ما یار نبود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )