با پیروزی تیم فوتبال اینتر در دومین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا، مصاف رقبای همشهری میلانی در مرحله بعدی قطعی شد.

با پیروزی تیم فوتبال اینتر در دومین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا، مصاف رقبای همشهری میلانی در مرحله بعدی قطعی شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا، امشب (چهارشنبه) تیم فوتبال اینتر در فلورانس میهمان فیورنتینا بود و موفق شد میزبان خود را در وقت‌های اضافی با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند.

در این بازی اینتر با گلزنی آرتورو ویدال در دقیقه ۴۰ از روی نقطه پنالتی پیش افتاد. کریستین کوامه در دقیقه ۵۷ گل تساوی را برای فیورنتینا به ثمر رساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در حالی که تنها دو دقیقه تا رفتن بازی به ضربات پنالتی مانده بود، دو بازیکن تعویضی اینتر مسبب گل پیروزی بخش این تیم شدند. این گل با سانتر نیکولو بارلا و ضربه سر روملو لوکاکو در دقیقه ۱۱۸ به ثمر رسید تا اینتر پس از میلان به عنوان دومین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود، جایی که باید به مصاف رقیب همشهری‌اش میلان برود. این بازی روز پنجشنبه دوم بهمن برگزار می‌شود.

در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا، امشب دو دیدار دیگر برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت ۲۰:۱۵ به وقت تهران ناپولی میزبان امپولی است و در بازی دوم از ساعت ۲۳:۱۵ یوونتوس از جنوا پذیرایی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.