بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که صدرنشینی به نفت آبادان خیلی می‌آید، گفت: عملکرد فعلی این تیم در تاریخ بی‌نظیر است.

عباس مرداسی در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت به خانواده مرحوم خدمتکاری بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان، اظهارکرد: برخلاف مشکلات مالی و کمبود بودجه و امکانات، صنعت نفت در لیگ بیستم فوق‌العاده کار کرده است و عملکرد فعلی این تیم در تاریخ بی‌نظیر است.

وی با بیان این‌که از الان زود است در مورد قهرمانی نفت صحبت کرد اما این تیم می‌تواند جزو دو سه تیم بالای جدول باشد، افزود: امسال ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه نفت در کنار هم به خوبی کار کرده‌اند و نفت از نظر مهره‌ای عالی است و تنها چیزی که این تیم را اذیت می‌کند همین مشکلات مالی است. به نظرم نفت آبادان از نظر فنی هیچ مشکل و ضعفی ندارد و باتوجه به این‌که قالب این تیم بسیار خوب شکل گرفته است، هر بازیکنی که در ترکیب قرار می‌گیرد، او نیز بسیار خوب کار می‌کند.

این بازیکن سال‌های قبل صنعت نفت آبادان گفت: از دلایل این موفقیت، توانمندی و کاربلدی سیدسیروس پورموسوی و کادر فنی او و بازیکنانی است که با دل و جان کار می‌کنند. نفت امسال بازیکنان تاثیرگذار خوبی همچون بیت‌سعید، خالقی‌فر، اهل شاخه و ریکانی را در اختیار دارد. ضمن این‌که همدلی بسیار خوبی در این تیم دیده می‌شود و هواداران هم حمایت خوبی داشته‌اند.

وی با بیان این‌که صدرنشینی به نفت آبادان خیلی می‌آید، ادامه داد: صنعت نفت در لیگ بیستم به بردن عادت کرده و همین نیز در روحیه بازیکنان تاثیر بسیاری گذاشته است. بازیکنان نفت اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده‌اند و این در روند نتیجه‌گیری صنعت نفت تاثیرگذار بوده است. البته نباید زحمات و هنر پورموسوی در برگرداندن نتایج در زمانی که نفت از حریف عقب است، به سادگی گذشت. برگرداندن نتیجه هنر و علم یک مربی است که در نفت دیده می‌شود.

مرداسی با بیان این‌که صنعت نفت قطعا می‌تواند این روند خوب را ادامه دهد و نتایج فعلی فراتر از انتظار بوده است، افزود: واقعا از این نتایج خوشحالیم و از نفت ممنونیم که دل مردم محروم آبادان و خوزستان را شاد کرده‌اند. دست تک تک بازیکنان و کادرفنی این تیم را که خاطرات بسیاری از حضور در آن دارم، می‌بوسم.

وی همچنین درباره عملکرد تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان، گفت: نفت‌مسجدسلیمان نیز شرایط بهتری از نظر مالی و امکاناتی نسبت به نفت آبادان ندارد و باتوجه به کمبودهایی که دارند، بسیار خوب نتیجه گرفته‌اند. اگر از این تیم حمایت شود، می‌تواند راه خوبی که از فصل گذشته شروع کرده است را ادامه دهد. باید شرایط مالی را به صورتی فراهم کنند که بازیکنان این تیم بدون دغدغه کار کرده و تنها به فوتبال فکر کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.