پیشکسوت پرسپولیس از مدیران پیشین این باشگاه انتقاد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس از مدیران پیشین این باشگاه انتقاد کرد. بهنام طاهرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: با تصمیمات داوران احساس می‌کنم اتفاقات غیرفوتبالی و خارج از زمین رخ می‌دهد. دو پنالتی آلومینیوم مقابل استقلال را نگرفتند و بعد پشت محوطه جریمه پرسپولیس خیلی راحت به سود سپاهان خطا اعلام کردند. کادر فنی اعتراض درستی داشت و از اتفاقات هفته‌های اخیر مشخص است که داستانی پشت پرده وجود دارد.

وی در ادامه انتقاداتش از قضاوت اشکان خورشیدی تصریح کرد: دقایقی که پرسپولیس روی دروازه سپاهان فشار می‌آورد، داور می‌توانست چند خطا پشت محوطه سپاهان بگیرد که سوت‌های برعکسی زد. او خیلی بازی را با سیاست قضاوت کرد تا آب از آب تکان نخورد. یحیی متوجه این موضوع شد و اعتراض کرد که داور به او کارت زرد داد. گل‌محمدی در طول دوران بازیگری خود کمتر از انگشتان یک دست کارت زرد گرفت. خورشیدی بر خلاف نام خانوادگی‌اش عملکرد تاریکی در این مسابقه داشت!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به نبود مهاجم گلزن در ترکیب سرخپوشان خاطرنشان کرد: پیشتر هم گفته بودم پرسپولیس با غیبت عیسی آل‌کثیر به مشکل خورد. او تمام‌کننده‌ای فوق‌العاده بود و اگر هم بازیکن جدیدی به پرسپولیس بیاید، مشخص نیست موفق شود یا خیر. همانطور که بسیاری از بازیکنان به پرسپولیس آمدند که در تیم‌های خود ستاره بودند، اما عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشتند.

طاهرزاده با انتقاد از سوءمدیریت در باشگاه پرسپولیس به تسنیم گفت: در ماه‌های گذشته به‌خاطر عدم مدیریت درست، بسیاری از بازیکنان باکیفیت خود را از دست دادیم و این ضربه بزرگ از طرف مدیرانِ به‌ظاهر فوتبالی بود. این مدیران چند صباحی در پرسپولیس هستند، بعد حساب پرسپولیس خالی می‌شود و باشگاه به نفر بعدی سپرده می‌شود.

وی همچنین از مدیرعامل پیشین پرسپولیس انتقاد و بیان کرد: آخرین ضربه مهدی رسول‌پناه به پرسپولیس، نحوه قرارداد بستن با بشار رسن بود که باعث شد او از پرسپولیس جدا شود. تیم در این برهه زمانی و به‌خصوص در دربی به رسن نیاز داشت. دیگر چگونه باید ضربه بزنند؟ بعد هم وزیر می‌شود پرسپولیسی. مردم ما فوتبال را خوب می‌فهمند. افرادی هستند که دست به دست هم دادند تا کمر پرسپولیس را پس از چهار سال یکه‌تازی در ایران بشکنند. این تاکتیک پیاده می‌شود تا مردم از فوتبال لذت نبرند.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه غیبت بشار رسن مقابل سپاهان مشهود بود، اظهار داشت: رسن مهره هجومی باکیفیتی بود که در حملات پا به توپ حرکت می‌کرد یا به بازی سرعت می‌داد. او به همین ترتیب پرسپولیس را صاحب موقعیت گلزنی می‌کرد و بسیار تأثیرگذار بود. پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفتم شرایطی رقم زدند که پرسپولیس قهرمان آسیا نشود.

« بازیکنان بسیار خوب ما یکی یکی به‌خاطر سوءمدیریت جدا می‌شوند و نتیجه آن هم می‌شود افت پرسپولیس.»، طاهرزاده ضمن بیان این جمله تصریح کرد: تیم از لحاظ روحی افت کرده و مهره‌های هجومی خوبی چون آل‌کثیر را از دست داده است. در آینده هم پنالتی‌های ما گرفته نمی‌شود و داوران سوت‌هایی به ضرر حریفان می‌زنند.

وی درباره تقابل شاگردان گل‌محمدی با استقلال در روز ۲۲ دی خاطرنشان کرد: امیدوارم یک دربی سالم برگزار شود. اگر کمیته داوران می‌خواهد حرف و حدیثی ایجاد نشود و حق به حقدار برسد، سه داور خارجی برای این مسابقه انتخاب کند. با این حال این اتفاق رخ نمی‌دهد؛ چون دستور از جای دیگر می‌رسد و اتفاقات هفته‌های اخیر در دربی هم رخ می‌دهد. فکر می‌کنم پرسپولیس به مصاف جنگی چندجبهه‌ای خواهد رفت. پرسپولیس سلاح سردی در دست دارد و باید با توپ‌های جنگی با خشاب پُر بجنگد که امیدوارم پرسپولیس در این نبرد پیروز شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط فنی سرخابی‌ها بیان کرد: استقلال در هفته‌های اخیر به لطف مسائل داوری نتیجه گرفته و شرایط روحی بهتری دارد. پرسپولیس هم بشار رسن را از دست داد و در هفته‌های اخیر افت کرده است. با این وجود دربی شرایط متفاوتی دارد و وضعیت تیم‌ها در جدول در این مسابقه تعیین‌کننده نیست. مربیان پرسپولیس مظلوم واقع شده‌اند و می‌دانند شرایط چگونه است. آنها اگر صحبتی کنند، محروم می‌شوند و ساکت مانده‌اند. با این حال امیدوارم بازیکنان با غیرت خود بتوانند استقلال را شکست دهند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۴ )