کاپیتان پرسپولیس می‌گوید عده‌ای علیه تیمش از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سید جلال حسینی در رابطه با تساوی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: بازی سختی بود اما بچه‌های ما خیلی زحمت کشیدند. نتوانستیم پیروز شویم اما امیدوارم در بازی‌های بعدی این اتفاق رخ دهد.

او درباره افت شرایط پرسپولیسی‌ها و نداشتن بازیکن ذخیره گفت: همه چیز مشخص است و یکی دو تیم برای همین روزها علیه تیم ما برنامه‌ریزی می‌کردند. خیلی از تیم‌ها منتظر این روزها بودند و متاسفانه همه فریب خوردند و چهار پنج تیم با هم دیگر نسبت به ما واکنش نشان می‌دادند و صحبت می‌کردند.

کاپیتان پرسپولیس اضافه کرد:‌ همه چیز مشخص است و می‌توانید تیم‌ها و سرمایه گذاری‌های‌شان را ببینید. کارهایی که انجام می‌دهند مشخص است اما ما کار خودمان را می‌کنیم. خیلی از تیم‌ها یک حرف‌هایی می‌زنند اما ما سکوت کردیم. به هر حال ما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

او در رابطه با سه تساوی پرسپولیس در سه دیدار گذشته هم گفت: بازی با نساجی در آن شرایط بد آب و هوایی بود که فشار زیادی به ما آورد. دو بازی سخت دیگر انجام دادیم و برای داربی آماده می‌شویم. هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد و آماده می‌شویم تا در داربی به میدان برویم.

حسینی اضافه کرد: ما باید بیشتر درباره داوری‌ها صحبت کنیم. برخی چیزها و کارهایی که می‌کنند خنده دار است و باید صحنه‌ها کارشناسی شود. فقط یک صحنه را نبینید چرا که ما چندین ضد حمله می‌زدیم و خطا می‌کردند اما داور خیلی راحت برخورد می‌کرد. این‌ها چیزهایی است که پیش بینی شده است و چند تیم با هم برنامه ریزی کردند و دارند انجامش می‌دهند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۶ )