بازیکن اردنی شاغل در لیگ برتر فوتبال بلژیک به دلیل انجام فرایض دینی از سوی سرمربی تیم اخراج شد.

بازیکن اردنی شاغل در لیگ برتر فوتبال بلژیک به دلیل انجام فرایض دینی از سوی سرمربی تیم اخراج شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، موسی التعمری بازیکن باشگاه هیورلی لوون بلژیک می‌گوید سرمربی این تیم به او گفته است از اینکه بین دو نیمه بازی در رختکن نماز خوانده خشمگین است و به همین دلیل او را از تیم کنار می‌گذارد.

التعمری در این خصوص گفت: دقایق آخر نیمه اول بود که به یکی از مربیان تیم گفتم اگر ممکن است می‌خواهم برای خواندن نماز به رختکن بروم. من بازیکن ذخیره بودم و روی نیمکت حضور داشتم. مربی گفت مشکلی وجود ندارد و می‌توانی زودتر به رختکن بروی.

روز بعد از مسابقه که با شکست ما همراه بود در تمرین دیدم سرمربی تیم به سراغم آمد و گفت: «من از اینکه دو دقیقه زودتر راهی رختکن شدی عصبانی هستم. حق نداشتی برای خواندن نماز از زمین خارج شوی». من البته به او گفتم که از مربی تیم اجازه گرفتم با این وجود من را از تیم کنار گذاشت.

پایگاه خبری الکوره که این گزارش را منتشر کرده در ادامه به بررسی واکنش یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به انجام فرایض دینی توسط محمد صلاح و مانه دو بازیکن تاثیرگذار تیمش پرداخته جایی که سرمربی لیورپول می گوید: آنها دو مسلمان واقعی هستند، قبل از بازی کارهای مذهبی خودشان را انجام می‌دهند، دعا می‌خوانند، نماز می‌خوانند و وضو می‌گیرند. هیچ مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد. این خیلی خوب است که بازیکنانی مثل آنها در اختیار داریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۴ )