ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید که هنوز از نظر آماری قابل مقایسه با لیونل مسی و کریستیانو نیست اما آنها می‌توانند با او سر یک میز بنشینند.

ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید که هنوز از نظر آماری قابل مقایسه با لیونل مسی و کریستیانو نیست اما آنها می‌توانند با او سر یک میز بنشینند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که هفته گذشته به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شد و جایزه The Best فیفا را برد، مقایسه‌هایی که بین او و دو بازیکن برتر فوتبال معاصر یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می‌شود را بی‌‌مورد دانست.

لواندوفسکی در گفت‌و‌گو با نشریه فرانس فوتبال اظهار داشت: مسی و رونالدو سر یک میز می‌نشینند، در اوج هستند و مدت‌هاست که آنجا هستند و همین آنها را غیرقابل مقایسه می‌کند. پس در پاسخ به سوال‌تان باید بگویم که من از این نظر خودم را نمی‌توانم در کنار آنها تصور کنم. با این حال اگر شما آمار مربوط به سال‌های جاری و حتی چند سال اخیر را در نظر بگیرید، فکر می‌‌کنم که من هم از نظر عملکرد و گل‌های زده آمار بسیار خوبی داشته باشم. پس از آنجایی که من نمی‌توانم سر میز رونالدو و مسی بنشینم، فکر می‌کنم می‌توانم آنها را دعوت کنم که سر میز من بنشیند و غذا بخورند.

لواندوفسکی ۳۲ ساله افزود: من هنوز انگیزه پیشرفت دارم و به نظرم این حتی مهمتر هم هست، چون می‌دانم که زمانم محدود است. مسلماً پیشرفت هم آنی حاصل نمی‌شود. وقتی شما یک کاری را هر روز تکرار کنید، اثرش را ۳ تا ۶ ماه بعد متوجه خواهید شد، نه همان روز بعد. مشکل اما اینجاست که بسیاری از مردم توقع دارند بلافاصله کارهای‌تان نتیجه دهد. صبر اما در زندگی و فوتبال بسیار مهم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.