فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید که اولویتش کسب عناوین تیمی است تا اینکه بخواهد عناوین انفرادی را به دست بیاورد.

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید که اولویتش کسب عناوین تیمی است تا اینکه بخواهد عناوین انفرادی را به دست بیاورد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که شب گذشته (دوشنبه) برای هفتمین بار جایزه آقای گلی لالیگا (موسوم به پی‌چی‌چی) را از جانب روزنامه مادریدی «مارکا» دریافت کرد و از حیث کسب این جایزه حالا رکورددار شد، می‌گوید ترجیح می‌دهد با بارسلونا فاتح لالیگا شود تا اینکه بخواهد برای هشتمین بار جایزه پی‌چی‌چی را از آن خود کند.

مسی که فصل ۲۰-۲۰۱۹ با به ثمر رساندن ۲۵ گل عنوان آقای گلی لالیگا را از آن خود کرد، پس از دریافت این جایزه گفت: هرگز تصورش را نمی‌کردم که بتوانم به این تعداد عنوان پی‌چی‌جی دست یابم و بتوانم از رکورد تلمون زارا بگذرم. این لذتی بزرگ است.

وی افزود: کسب عنوان پی‌چی‌چی برای هشتمین بار؟ نمی‌دانم اما چیزی نیست که به آن فکر کنم، این چیزی نیست که نگرانش باشم یا عقده‌اش را داشته باشم. ترجیح می‌دهم پیش از کسب جایزه پی‌چی‌چی، قهرمان لالیگا شوم، چیزی که ما برایش داریم می‌جنگیم.

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا ادامه داد: ما آرام‌ آرام در حال رشد هستیم. با وجود اینکه در همین شروع کار مشکلاتی داشته‌ایم اما شایسته از دست دادن امتیازات نبوده‌ایم و در چند بازی می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم از جمله بازی با تیم‌های آلاوس، ختافه و رئال مادرید.

وی همچنین در خصوص شادی گلش در برتری ۴ بر صفر بارسلونا مقابل اوساسونا که پیراهن نیولز اولدبویز را به یاد دیه‌گو مارادونای فقید از تنش خارج و نشان داد، اظهار داشت: روز خیلی خاصی بود، چون این فرصت را پیدا کردم تا ادای احترام کوچکی به مارادونا کنم. گلزنی در آن بازی خاطره زیبایی بود و روز خاصی برایم بود، چون دیگر مارادونا با من نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.