سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش مقابل چکش‌ها راضی است اما می‌گوید هنوز انتظارات بیشتری از بازیکنانش دارد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش مقابل چکش‌ها راضی است اما می‌گوید هنوز انتظارات بیشتری از بازیکنانش دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد که شاگردانش پس از دو شکست متوالی مقابل تیم‌های اورتون و ولورهمپتون، شب گذشته (دوشنبه) در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر بر میهمان خود وستهام غلبه و به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کنند، پس از این بازی گفت: عملکرد ما مقابل تیم باکیفیتی همچون وستهام واقعاً خوب بود. بازی دفاعی ما فوق‌العاده بود اما مطمئن نیستم که بازی زیبایی بوده باشد چون فشار زیادی روی ما بود و وستهام هم تیم خوبی است با این حال بازیکنان ما به خوبی با شرایط بازی کنار آمدند.

وی افزود: ما بازی را عالی شروع کردیم اما در مقاطعی از نیمه دوم نتوانستیم توپ را به اندازه کافی در اختیار داشته باشیم، به همین خاطر متئو کواچیچ را به زمین فرستادیم تا به ما کمک کند و او در مقاطع پایانی بازی با کنترلی که روی توپ داشت به ما کمک کرد. ما در بخش‌هایی از این بازی خوب بودیم و بهترین بخش به نظرم شخصیت تیمی‌مان بود که بازیکنانم از خود نشان دادند و پس از دو شکست، به این برد دست یافتند.

سرمربی چلسی ادامه داد: احساس خوبی دارم اما هنوز از بازیکنانم انتظارات بیشتری دارم. ما می‌دانیم که این فصل هر تیمی توانایی شکست هر تیم دیگری را دارد، بنابراین باید به سختکوشی‌مان ادامه دهیم. ما باید ثابت کنیم که می‌توانیم بهتر از این باشیم. ما بازی‌های سختی در مقطع کریسمس داریم، بنابراین باید از عهده چالش‌های پیش‌رو برآییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.