در هفته دوم لیگ برتر فوتسال، گیتی‌پسند اصفهان به مصاف فردوس قم خواهد رفت؛ تیمی که در هفته اول یک امتیاز از کراپ الوند گرفت و ثابت کرد حریف سرسختی است.

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال، گیتی‌پسند اصفهان به مصاف فردوس قم خواهد رفت؛ تیمی که در هفته اول یک امتیاز از کراپ الوند گرفت و ثابت کرد حریف سرسختی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد. تیم‌های تازه‌ وارد کراپ الوند ایرانیان و راگای تهران در این هفته از مسابقات استراحت خواهند کرد.

گیتی‌پسند میزبان فردوس قم خواهد بود. سرخپوشان اصفهانی مسابقات را با شکست شهید منصوری قرچک آغاز کردند و این فصل می‌خواهند به ناکامی‌های خود در قهرمانی بازی‌ها پایان دهند. شاگردان وحید شمسایی این هفته به مصاف تیمی خواهند رفت که هفته گذشته موفق شد تیم پُرستاره کراپ الوند را متوقف کند. فردوس این هفته مقابل مدعی دیگری قرار دارد و امیدوار است سد راه گیتی‌پسند شود.

در گروه «ب» هم ایمان شیراز میزبان سن‌ایچ ساوه خواهد بود. نماینده شیراز که در سال‌های گذشته برای بقا در لیگ برتر می‌جنگید و به نظر می‌رسد امسال هم در گروه سخت خود، همین هدف را دنبال خواهد کرد. سن‌ایچ هم با جواد اصغری‌مقدم پدیده سال‌های گذشته مسابقات بوده و به همراه مس سونگون، مدعی اصلی صعود از گروه به شمار می‌رود. سن‌ایچ هفته گذشته این موضوع را با شکست مس سونگون ثابت کرد.

مس سونگون به مصاف بازارهای روز کوثر خواهد رفت. قهرمان سه دوره گذشته لیگ برتر در آغاز فصل جدید غافلگیر شد و مقابل سن‌ایچ شکست خورد. شاگردان علیرضا افضل با توجه به استراحت راگا، می‌توانند با شکست نماینده اصفهان به صدر جدول گروه «ب» هم صعود کنند. بازارهای روز کوثر که تا یک هفته تا آغاز مسابقات وضعیت مشخصی نداشت، با شکست در هفته نخست قعرنشین شد و به نظر می‌رسد کار سختی برای بقا داشته باشد.

برنامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲ دی

گروه الفاهورا بهبهان – شهید منصوری قرچک – سالن علی بن ابیطالب بهبهانگیتی‌پسند اصفهان – فردوس قم – سالن مخابرات اصفهانمقاومت البرز – شهروند ساری – سالن انقلاب کرج

گروه بایمان شیراز – سن‌ایچ ساوه – سالن کمیته امداد شیرازمس سونگون ورزقان – بازارهای روز کوثر اصفهان – سالن شهید پورشریفی تبریزفرش‌آرای مشهد – شرکت ملی حفاری ایران – سالن شهید بهشتی مشهد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.