مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد حق این تیم در دیدار مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی شکست نبوده است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد حق این تیم در دیدار مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی شکست نبوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در بازی با اولسان اتفاق خوبی برای تیم ما رقم نخورد. تقابل نابرابری در این بازی بود. ما تیم‌هایی مثل النصر و السد را برده بودیم و در فینال هم با قهرمان شرق آسیا بازی داشتیم. بازی سختی بود، اما حق‌مان شکست نبود. اتفاقات خاصی در فوتبال رقم می‌خورد که روز گذشته گریبان‌گیر ما شد. به نظرم حق به حقدار نرسید، ما لیاقت قهرمانی را داشتیم. این بازی تقابلی نابرابر بود.

وی افزود: ما بازیکن محروم داشتیم و یکسری از بازیکنان هم از ما جدا شده بودند. همین که در سه سال گذشته دو بار به فینال آسیا رسیدیم و خیلی از بزرگان فوتبال مثل اینیستا، ژاوی و اینفانتینو درباره پرسپولیس نظر دادند، نشان از بزرگی تیم ماست. هواداران ناراحت هستند و من به نوبه خودم از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. فوتبال برد و باخت دارد ولی فوتبال روز گذشته روی خوبش را به ما نشان نداد. من امروز به بچه‌ها هم گفتم سرشان را بالا بگیرند و روزهای بزرگی را در پیش داریم و آن‌ها آدم‌های بزرگی هستند که توانستند این روزها را برای هواداران رقم بزنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتقاداتی که نسبت به عملکرد مهدی شیری مطرح شده است، گفت: الان همه ما و هواداران ناراحتیم، ولی مطمئن باشید شیری از همه ناراحت است. ما تیم هستیم و برد و باخت برای همه است. شک نکنید آن لحظه اتفاقی افتاده که شیری دلش نمی‌خواسته است. می‌دانم سخت است، ولی هواداران به تیم‌شان افتخار کنند. تیمی که اینقدر بزرگ است که وقتی می‌بازد تازه صدای برخی دوستان در می‌آید. یعنی تا وقتی برنده‌ایم کسی اظهارنظر نمی‌کند، ولی وقتی می‌بازیم عده‌ای حرف می‌زنند. ما در جایگاهی هستیم که خیلی‌ها آرزویش را دارند الان اینجا باشند، ولی باز هم به پرسپولیس و بازیکنش حمله می‌کنند. هواداران باهوش باشند. ما با تمام وجود تلاش کردیم و به اینجا رسیدیم و مطمئن باشید پرچم پرسپولیس افتادنی نیست.

پیروانی در مورد جدایی بشار رسن از پرسپولیس نیز توضیح داد: این را نباید من پاسخگو باشم. متأسفانه این تصمیمی است گرفته شده و کادر فنی، من و بازیکنان در جریان نبودیم. کسانی که این تصمیم را گرفتند باید جوابگو باشند. این تصمیم خوب و منطقی نبوده است. مگر می‌شود بازیکنی که قرارداد دارد به یکباره جدا شود. این اتفاقاتی است که در فوتبال ما زیاد می‌افتد. وقتی می‌گویم شرایط نابرابر، این است. شما ببینید پرسپولیس در چه شرایطی در سه سال گذشته دو بار فینالیست شده است. از همه لحاظ به غیر از غیرت، تعصب و عشق به پیراهن رقیب از ما بالاتر است. بچه‌ها نشان دادند غیرت دارند، ولی هواداران بدانند ناراحتی ما بیشتر به خاطر آنهاست، اما اتفاق خوب رقم خواهد خورد و پنجمین قهرمانی را به دست خواهیم آورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )