مدیریت سابق باشگاه العربی  به انتقاد از بازیکنان خارجی این باشگاه پرداخت و خواستار تغییر آنها شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، العربی در فینال جام امیر قطر با نتیجه دو بر یک برابر السد شکست خورد و نتوانست جام قهرمانی را بالای سر برد.

در این بازی مهرداد محمدی و مهدی ترابی دو بازیکن ایرانی العربی در ترکیب اصلی به میدان رفتند اما نتوانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

ناصر الهتمی، مدیریت سابق باشگاه العربی در انتقاد از عملکرد بازیکنان خارجی این تیم گفت: به نظرم باید بازیکنان خارجی تیم تغییر کنند. بیشتر بازیکنان خارجی تیم توان ۹۰ دقیقه بازی کردن را ندارند. به نظرم بازیکنان داخلی بهتر از آنها بازی می کنند و تلاش بیشتر در میدان دارند. بازیکنان داخلی فشار بیشتری به حریف می آورند و بیشتر می جنگند.

او ادامه داد: بازیکنی مانند سوریا با وجود سن بالا بسیار تلاش می کند. به نظرم بازیکنان خارجی در سطح تیم نیستند و باید مدیریت آنها را تغییر دهد.

مهرداد محمدی و مهدی ترابی دو بازیکن خارجی العربی هستند. محمدی توانسته تاکنون سه گل برای تیمش به ثمر رساند و بهترین گلزن العربی در لیگ ستارگان قطر باشد. این بازیکن با مصدومیت شدید و دوری یک ماه از میادین مواجه شد.

اما ترابی نتوانسته که عملکرد خوبی در العربی داشته باشد و تاکنون موفق به گلزنی نشده است. او بارها در العربی مصدوم شده و در هیچ بازی به صورت ۹۰ دقیقه بازی نکرده است.

به گزارش ایسنا، به نظر می رسد که تیغ انتقادها به سمت ترابی است چرا که پیش از این هم هواداران در صفحات مجازی به انتقاد از این بازیکن پرداختند و خواستار فسخ قرارداد فوری او شدند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )