وزیر ورزش گفت: با توجه به ورزشگاه های مناسب و هتل های خوب شهرهای مختلف کشورمان، خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم میزبانی جام ملت های آسیا را بدست آوریم. 

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تیم باشگاهی مورد علاقه خود ، اظهار کرد: من طرفدار تیم ملی فوتبال هستم.

وی در ادامه با اشاره به اقداماتی که برای موفقیت تیم پرسپولیس در فینال باشگاه های آسیا انجام گرفته است، تصریح کرد: با توجه به امکانات و تدارکات خوبی که فراهم شده است، پرسپولیس با تمام توان آماده است تا در مسابقه فینال پیروزی بزرگی بدست اورد و ان شاءالله دل مردم را به عنوان نماینده فوتبال ملی ایران شاد کند.

وزیر ورزش با بیان اینکه با رییس جمهور درباره بازی فینال صحبت کردم و گزارشی درباره اهمیت مسابقات و صعود پرسپولیس به فینال ارائه کردم، افزود: ۲۷ سال است که نتوانستیم قهرمان باشگاه های آسیا شویم و آخرین بار سال۱۹۹۳ بوده است‌. در این۲۷ سال سه بار ذوب اهن، سپاهان و و پرسپولیس به فینال رفته اند و الان وقت قهرمان شدن ما است. از هدیه رییس جمهور به بازیکنان خبر ندارم .خود رییس جمهور گفته‌اند که هدیه ای در شأن بازیکنان به آنها اهدا خواهد کرد.

سلطانی فر درباره رقابت برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا ، گفت: پنج کشور به مرحله آخر رفته اند که ازبکستان انصراف داده است و الان ایران، عربستان،امارات و هندوستان باقی مانده اند. ما همه اسناد و تعهداتی که دستگاه های مختلف باید می دادند را گرفته و ارسال کرده ایم. با توجه به ورزشگاه های مناسب و هتل های خوب شهرهای مختلف کشورمان، خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم میزبانی را بدست آوریم.

وزیر ورزش درباره زمان انتخابات فدراسیون فوتبال،گفت: قرار است از پانزده دی ماه مراحل ثبت نام آغاز شود . این انتخابات یک پروسه هفتاد روزه دارد و قبل نیمه اسفند انتخابات برگزار می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است کسانی که در قرارداد ویلموتس دخیل بوده اند در انتخابات شرکت نکنند، گفت: من چنین چیزی نشنیده ام.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )