مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال با لباس شخصی در محل تمرین حضور یافت.

مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال با لباس شخصی در محل تمرین حضور یافت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) در زمین مجموعه نفت تهرانسر برگزار شد.

با توجه به اینکه پس از مدت‌ها تمرین به روی خبرنگار باز بود، اهالی رسانه استقبال زیادی از تمرین کرده بودند.

محمود فکری از انتشار عکس محل تمرین روز گذشته استقلال در صفحات مجازی ناراحت بود. سرمربی استقلال اعلام کرد که مجموعه نفت تهرانسر چند زمین تمرین دارد و روز گذشته به دلیل بارندگی در زمین دیگری مجاور زمین اصلی تمرین کردند.

بازیکنانی که مقابل صنعت نفت آبادان به میدان رفته بودند به تمرین سبک و تنیس فوتبال پرداختند، سایر بازیکنان زیر نظر دستیاران فکری کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

تمرین با صحبت‌های فکری برای بازیکنان آغاز شد و لحظاتی هم سرمربی با شاگردانش شوخی کرد.

شیخ دیاباته، مهاجم مالی تیم فوتبال استقلال با لباس شخصی در تمرین حضور یافت و دقایقی با فکری درباره وضعیت مصدومیتش صحبت کرد.

مسعود ریگی در کنار بازیکنان بدون مشکل تمرین گرد.

سیاوش یزدانی و رویا غفوری به دلیل مصدومیت غایب بودند.

از اواسط تمرین، فکری بازیکنانی چون فرشید باقری، رشید مظاهری و مهدی مهدی‌پور را صدا زد و جلسه طولانی با آنها برگزار کرد و صحبت‌های آنها را نیز شنید.

زمانی که فکری آماده مصاحبه با اصحاب رسانه بود، ماسک بر صورت خود نداشت و یکی از خبرنگاران قصد داشت به سرمربی استقلال ماسک بدهد. فکری به شوخی گفت که از فردا می‌گویند خبرنگار به فکری ماسک داده تا داستان جدیدی بسازند.

سعید مراغه‌چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال که به تازگی از آکادمی استقلال کنار گذاشته شده است، در تمرین حضور داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.