سخنگوی باشگاه شهر خودروی خراسان گفت: برای سفر به اصفهان تمام اقدامات را انجام داده‌ایم و در موعد مقرر برای بازی با ذوب‌آهن به این شهر می‌رویم.

سخنگوی باشگاه شهر خودروی خراسان گفت: برای سفر به اصفهان تمام اقدامات را انجام داده‌ایم و در موعد مقرر برای بازی با ذوب‌آهن به این شهر می‌رویم. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودروی خراسان، جواد طاری‌‌بخش سخنگوی باشگاه شهر خودروی خراسان درباره شایعه احتمال لغو بازی با ذوب‌آهن به دلیل حضور چند بازیکن کرونایی در این تیم اصفهانی اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد. باشگاه شهر خودرو بلیت سفر به اصفهان را تهیه و هتل خود را هم رزرو کرده است و طبق قانونی هم که برای بازیکنان مبتلا به کرونا برای تمام تیم‌ها پیش‌بینی شده، در این بازی نیز رفتار خواهد شد.

وی افزود: شهر خودرو با آمادگی کامل فردا عازم اصفهان خواهد بود تا ان‌شاءالله یک بازی خوب را از خود به نمایش بگذارد. از تک تک بازیکنان مبتلا شده ذوب‌آهن نیز اطلاع داریم و ضمن آرزوی سلامتی برای آنها امیدواریم باشگاه اخلاق‌مدار ذوب‌آهن برای جلوگیری از سرایت بیماری، هرگز از آنها در بازی استفاده نکند.

طاری‌بخش تأکید کرد: طی نامه‌ای به فدراسیون محترم فوتبال خواستار حضور ویژه ناظران ایفمارک در این بازی شده‌ایم، چراکه سرایت بیماری به بازیکنان ما اثرات زیان‌با‌ری به دنبال خواهد داشت.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو همچنین در پایان هرگونه درخواست لغو بازی منتسب به مدیران این باشگاه را تکذیب کرد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و شهر خودروی خراسان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر روز یکشنبه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.