هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان با به ثمر رسیدن ۲۳ گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتبال زنان امروز(جمعه) با انجام پنج دیدار به پایان رسید. که چهار تیم از گروه اول و ۶ تیم از گروه دوم مقابل هم به میدان رفتند.

در مهمترین دیدار گروه اول دربی اصفهان برگزار شد و تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن مقابل یکدیگر قرار گرفتند. گل اول این دیدار را نگین زندی برای ذوب آهن به ثمر رساند اما شقایق روزبهان کار را به تساوی کشاند. در ادامه ذوب آهن با گل‌زنی رقیه شهبازی پیش افتاد اما گل‌زنی فاطمه اردستانی برای سپاهان بار دیگر حساب کار را برابر کرد. در نهایت سپاهان در دقیقه ۹۱ مسابقه گل سوم خود را به ثمر رساند و پیروز میدان شد.

نماینده البرز نیز که هفته پیش مقابل ذوب آهن شکست خورده بود، امروز میزبان همیاری آذربایجان غربی بود. در این دیدار سارا قمی برای البرز دبل کرد و تیم خود را پیش انداخت اما در نیمه دوم مهناز شاه‌مردای تنها توانست یکی از گل‌های ارومیه را جبران کند.

در گروه دوم شهرداری سیرجان که هفته اول استراحت داشت، امروز به مصاف پالایش گاز ایلام رفت و سه بر یک پیروز شد. سهیلا نظام‌آبادی و شبنم بهشت برای سیرجان گلزنی کردند و فاطمه حسینی‌نژاد نیز تک گل ایلام را به ثمر رساند.

وچان کردستان که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است هم در یک دیدار راحت سارگل بوشهر را با حساب پنج بر صفر شکست داد. فاطمه قاسمی و زهرا قنبری هر کدام دو بار و فاطمه شبان هم یک بار برای تیم کردستان گلزنی کردند.

در آخرین دیدار ملوان بندرانزلی با ۶ گل قشقایی شیراز را شکست داد. برای انزلی افسانه اقبال هت تریک و راضیه موسوی دبل کردند، هاجر شاه‌ملک هم دیگر گل تیم خود را به ثمر رساند. قشقایی از این هفته وارد جدول مسابقات شده است.

قشقایی به این دلیل از هفته دوم وارد جدول مسابقات شد که شیراز با توجه به امتیازی که در لیگ داشت، در قرعه‌کشی قرار گرفته بود اما باشگاه و اسپانسری حاضر به تیمداری و حفظ امتیاز تیم این استان در لیگ نبودند، در نتیجه از مسابقات کنار گذاشته شد اما با اعلام موافقت قشقایی برای حضور در لیگ بار دیگر در جدول قرار گرفت.

شهرداری بم، مدافع عنوان قهرمانی در این هفته استراحت داشت.

نتایج کامل دیدارهای هفته دوم به شرح زیر است:

گروه اول

نماینده البرز ۲ _ ۱ همیاری آذربایجان غربی

سپاهان اصفهان ۳ _ ۲ ذوب آهن اصفهان

گروه دوم

شهرداری سیرجان ۳ _ ۱ پالایش گاز ایلام

وچان کردستان ۵ _ صفر سارگل بوشهر

ملوان بندرانزلی ۶ _ صفر قشقایی شیراز

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.