احتمال لغو دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن اصفهان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، با توجه به ابتلای تعدادی از اعضای تیم ذوب‌آهن به کرونا، بالاست.

احتمال لغو دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن اصفهان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، با توجه به ابتلای تعدادی از اعضای تیم ذوب‌آهن به کرونا، بالاست. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار هفته پنجم پرسپولیس مقابل نساجی، با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سختگیرانه کشور قطر در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو شد تا ریسک ابتلا به کرونا با سفر بین دو استان برای پرسپولیسی‌ها بالا نرود. حالا خبر رسیده است که احتمالاً دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر نیز لغو خواهد شد.

امروز خبر رسید که شش بازیکن و یک عضو کادر فنی ذوب‌آهن به کرونا مبتلا شده‌اند و هفت هشت نفر دیگر تست‌های مشکوک به کرونا داشته‌اند. از همین رو ریسک مواجهه پرسپولیسی‌ها با ذوب‌آهن برای دیدار در روز ۲۲ آذر ماه و یک هفته مانده به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بالاست که احتمال لغو این دیدار وجود دارد و این مسئله در سازمان لیگ در دست بررسی قرار گرفته است.

همچنین درباره دیدار ذوب‌آهن - شهر خودرو در هفته پنجم نیز که دو روز دیگر (یکشنبه) در اصفهان برگزار خواهد شد، هنوز تصمیم‌گیری نشده است و باید دید با توجه به ابتلای شش بازیکن ذوب‌آهن و مشکوک بودن تعدادی دیگر، سازمان لیگ چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )